کد خبر : 274775
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - 21:49
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

پایان یک عملیات گروگانگیری در بویین میاندشت/۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بویین میاندشت از دستگیری ۳ گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

پایان یک عملیات گروگانگیری در بویین میاندشت/۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ حمزه بهرامی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری این فرماندهی در حین کنترل تردد خودروهای عبوری و اجرای طرح‌های پیشگیرانه انتظامی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

به نوشته مهر؛ وی گفت: پس از متوقف شدن خودرو و طی بررسی دقیق مأموران پلیس مشخص شد شخصی در کف خودرو با دست و پای بسته افتاده که برای مخفی کردن وی از دید پلیس، صورت او را با کاپشن و لباس پوشانده بودند.

فرمانده انتظامی بویین میاندشت افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد طی یک اختلاف مالی و در پی خرید و فروش سکه‌های تقلبی در استانی دیگر، ۳ سرنشین این خودرو بعنوان خریدار اقدام به ربایش این فرد کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۶۴ سکه تقلبی از خودرو توقیفی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است