کد خبر : 274708
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - 12:17
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

فرمانده کل سپاه: مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان دروغ است

فرمانده کل سپاه گفت: با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.

فرمانده کل سپاه: مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان دروغ است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جشنواره علمی تحقیقاتی باقرالعلوم که صبح امروز (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین(ع) چهره مردانه قرآن و حضرت زهرا(س) چهره زنانه قرآن است.

بخش هایی از اظهارات سرلشکر سلامی را در ادامه می خوانید:

  • برای اینکه یک حیات عزتمندانه و شریف داشته باشیم، باید پیشرفت کنیم؛ ما باید مدرن و پیشرفته باشیم تا در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، فرهنگ و تکنولوژی برای سایر ملت‌ها الگو باشیم.
  • زمانی نیازمند انبوه پزشکان پاکستانی و هندی بودیم و مردم برای درمان بیماران به خارج از کشور می‌رفتند اما با تمام جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغی که از مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان اعلام می‌کنند، پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.
  • امروز همه بیماری‌ها در داخل کشور درمان می‌شوند و مردم بسیاری از کشورهای دیگر برای درمان، به ایران عزیز می‌آیند، دفاع مقدس و شیوع کرونا دو عرصه نمایش فداکاری و مجاهدت پزشکان ما است. مجاهدت‌هایی که در بیمارستان‌های غزه نیز امروز به نمایش گذاشته شده است.
  • پزشکان و پرستاران ما در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا حماسه‌ها آفریدند و ایثار و فداکاری کردند؛ آن‌ها در قلب خطر، زندگی کردند.
  • امروزه در بخش پزشکی در جایگاهی قرار داریم که پزشکان، پرستاران و محققان ما در سطح بالایی قرار دارند و با تمام جنگ‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه، درمان شدن در ایران برای اغلب کسانی که ایران اسلامی را می‌شناسند یک مطلوبیت است.
اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است