کد خبر : 273369
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - 11:46
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عاملان رعب و وحشت در اصفهان زمین گیر شدند

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان گفت: ۴ جوان شرور که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ایجاد دعوای خیابانی کرده و باعث رعب و وحشت شده بودند، دستگیر شدند.

عاملان رعب و وحشت در اصفهان زمین گیر شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ مسعود طُریفی اظهار کرد: در پی وقوع دعوای خیابانی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط ۴ جوان شرور که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته و در کمترین زمان هویت اصلی متهمان بدست آمد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: با تحقیقات گسترده و رصد هوشمندانه صورت گرفته نهایتاً در کمتر از ۲۴ ساعت خودروی متهمان در یکی از بزرگراه‌های شهر اصفهان متوقف و هر ۴ فرد شرور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: افراد شرور و اراذل و اوباش مطمئن باشند که هیچ نقطه‌ای در استان اصفهان برای آنها امن نخواهد بود و بدانند که اگر امنیت و آرامش جامعه را برهم بزنند در کمترین زمان ممکن با برخورد سخت و تند پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط:
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد
ریسباف اصفهان پس از گذشت دو دهه بازگشایی شد

کارخانه ریسباف اصفهان، پس از حدود دو دهه تعطیلی و تخریب، عصر شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری و فعالان حوزه میراث فرهنگی بازگشایی شد.

زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد
زنگ خطر شیوع فشار خون در اصفهان به صدا درآمد

معاون خدمات درمان مدیریت درمان استان اصفهان گفت: شیوع فشارخون برابر ۳۳.۶۸ درصد است یعنی از هر ۳ نفر اصفهانی یک نفر مبتلا به فشارخون بالاست.

احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است
احیای ریسباف نقطه عطفی برای میراث اصفهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی و احیای ریسباف با هدف تبدیل آن به موزه منطقه‌ای، نقطه عطفی برای میراث اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است