کد خبر : 273005
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ - 21:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

وزیر بهداشت:

هزینه درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت تأمین منابع مالی هزینه درمان کودکان زیر هفت سال رایگان می‌شود.

هزینه درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بهرام عین اللهی صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از آی سی یو اطفال بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستیم که هزینه‌های درمان کودکان زیر هفت سال رایگان شود.

به نوشته مهر؛ وی ابراز داشت: پیگیر تأمین منابع مالی مورد نیاز برای رایگان کردن خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال هستیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز این خدمات به صورت رایگان در اختیار کودکان و خانواده‌هایشان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در دهه ۶۰ راه اندازی شده است، تصریح کرد: خدمات قابل قبولی در این مرکز درمانی به مردم ارائه می‌شود.

عین اللهی ضمن حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، در گفتگو با پرسنل این مرکز و رسیدگی به مطالبات و درخواست آنها، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و از نزدیک در جریان روند خدمات درمانی به بیماران قرار گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امروز پنج شنبه به همراه رئیس و معاونین دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بازدید کردند.

اخبار مرتبط:
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش کامل بناها و محورهای تاریخی کاشان پس از وقوع سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان تصویب شد
بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان تصویب شد

استاندار اصفهان گفت: بیش از ۵۰ مصوبه در سفر منطقه‌ای کاروان مدیران دولت مردمی استان به شرق شهرستان اصفهان به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است