کد خبر : 272229
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - 21:33
دسته‌بندی : فیلم، ورزشی
چاپ

ذوب آهن یک – استقلال یک/ جواد نکونام با تصویربردار اصفهانی درگیر شد / فیلم خلاصه بازی

استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک مقابل ذوب آهن به تساوی رسید.

ذوب آهن یک – استقلال یک/ جواد نکونام با تصویربردار اصفهانی درگیر شد / فیلم خلاصه بازی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ذوب آهن و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال با این نتیجه ۲۳ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. ذوب‌آهن هم با ۱۹ امتیاز به رده سوم صعود کرد و با تفاضل گل کمتر پشت سر ملوان ایستاد.

همچنین علی سامره، سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان درباره درگیری جواد نکونام، سرمربی تیمش با یک تصویربردار و در ادامه غیبت در نشست خبری بعد از بازی گفت: این تصویربردار با اجازه چه کسی به دنبال آقای نکونام می‌رفت و در حلق آقای نکونام بود؟ کجای دنیا اینطور است؟ اگر ایشان مرد باشد، یک مرتبه پشت آقای نکونام آمد و خودم او را برگرداندم. ایشان پیچید و رفت! او آنجا ایستاده بود و توهین می‌کرد و برای هواداران و مربی ما کری می‌خواند.

یک خبرنگار به سامره گفت که «آقای نکونام برخلاف قوانین به نشست خبری قبل و بعداز بازی نمی‌روند؟» که سرپرست استقلال در این مورد گفت: نشست قبل از بازی به نظرم یک چیز الکی است. یک قانون اشتباه است. پرواز ما طوری بوده که خسته و کوفته باید به جلسه فنی می‌رفتند. برای ایشان تیمشان خیلی مهم‌تر است تا اینکه بیایند و به سوالات پاسخ بدهند. این یک قانون من در آوردی است و باید آن را عوض کنند. شما اگر از قانون می‌گویید چرا خبرنگار باید بیاید کنار ما؟ حین بازی هم بوده!

او در واکنش به اینکه تصویربردار اصفهانی مدعی شده جواد نکونام به او فحاشی کرده گفت: نه! اشتباه گفته، این درست نیست. فیلمش را پخش کند. نکونام در آن شرایط قرار دارد که ضربان قلبش به ۱۸۰ رسیده و می‌آیند بی ادبی می‌کنند. دو هفته پیش مجریان تلویزیونی به این گیر می‌دهند که استقلال یک قانون را رعایت کرده است. این هم یک مدل دیگر که ما در اصفهان دیده‌ایم. آقای نکونام ایشان را صدا می‌کرد و تصویربردار خودش را به نشنیدن زده بود و برای همین هدفون او را برداشت. اینکه بی ادبی می‌کند و به آن محوطه می‌آید باید هر برخوردی با او بشود.

او در پاسخ به این سوال که الان باید حرف چه کسی را باور کنند؟ گفت: کسی که اجازه داده تصویربردار به داخل محوطه مربیان بیاید را پیدا کنید و یقه او را بگیرید. او به ما بی احترامی کرده است.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا هجمه‌هایی که در مورد کسر امتیاز مطرح می‌شود روی روان شما اثر گذاشته است؟» گفت: صد درصد. اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم سه ماه پیش این کار را می‌کردیم. کاری که همه تیم‌ها آن را انجام دادند و رقبای ما کردند. یک تیم هم که می‌خواهد کارش را انجام دهد، آنقدر روی مخش می‌روند و حواشی در فضای مجازی ایجاد می‌کنند که تمرکز ما به هم می‌زنند. باید این بساط را جمع کنند. باید سازمان لیگ و کمیته انضباطی که با قدرت اعلام کردند امتیاز کسر می‌شود الان درباره استقلال صحبت کنند. مگر ما دیوانه‌ایم که پس از سه ماه مربی‌مان را روی نیمکت بیاوریم یا بلانکو را تازه از دو هفته پیش استفاده کنیم.

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!
آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است