کد خبر : 271413
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - 10:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فرمانده انتظامی اصفهان: ۴۶ خودروی سرقتی در یک روز کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 دستگاه خودروی سواری مسروقه به ارزش 100 میلیارد ریال در طرح ویژه و ضربتی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

فرمانده انتظامی اصفهان: ۴۶ خودروی سرقتی در یک روز کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان خودرو، کشف و استرداد خودروهای مسروقه به مال باختگان طرح ویژه‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در این طرح یک روزه کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اصفهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به صورت همزمان و ضربتی به مخفیگاه‌های سارقان خودرو وارد شده و در پایان ۲۸ نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

علینقیان‌پور از کشف ۴۶ دستگاه خودروی مسروقه در طرح مذکور خبر داد و گفت: ارزش این خودروها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضائی تحویل شده و خودروهای کشف شده نیز پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان مسترد می‌شوند، تصریح کرد: پایین بودن ضریب ایمنی خودروهای مدل پایین، عدم تجهیز آنها با تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و سهل انگاری مال‌باختگان در نگهداری وسایل نقلیه خود از مهمترین عوامل سرقت این خودروها بودند که در این خصوص توصیه می‌کنیم شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند.

اخبار مرتبط:
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: کاشی هفت رنگ با نام ایران و اصفهان به ثبت جهانی رسیده که باعث ادامه حمایت از کارگاه‌های تولید کاشی هفت رنگ و ثبت برندی برای توسعه پایدار اصفهان در حوزه صنایع دستی می‌شود.

برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت

رییس پلیس راه استان اصفهان از فوت چهار نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر در تصادف تارا و پراید در محور بویین میاندشت خبر داد.

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است ودر دکتری ۱۰ درصد رشته‌ها و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است