کد خبر : 270956
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - 18:48
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

انتقاد روزنامه همشهری از صداوسیما/ سریال‌های تلویزیون کیفیت ندارد و تولیدات شبکه نمایش خانگی پرمخاطب شده و حتی به خارج صادر می‌شود

همشهری نوشت: برخی از سریال‌های نمایش خانگی ایرانی در شبکه‌های تلویزیونی و پلتفرم‌های ۱۵کشور جهان در حال پخش هستند که بخش اعظمی از آنها در کشورهایی چون ترکیه، کره‌جنوبی، برخی کشورهای آمریکای لاتین و... به نمایش درمی‌آیند.

انتقاد روزنامه همشهری از صداوسیما/ سریال‌های تلویزیون کیفیت ندارد و تولیدات شبکه نمایش خانگی پرمخاطب شده و حتی به خارج صادر می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ همشهری نوشت: برخی از سریال‌های نمایش خانگی ایرانی در شبکه‌های تلویزیونی و پلتفرم‌های ۱۵کشور جهان در حال پخش هستند که بخش اعظمی از آنها در کشورهایی چون ترکیه، کره‌جنوبی، برخی کشورهای آمریکای لاتین و… به نمایش درمی‌آیند.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند برخی از سریال‌های این شبکه ظرفیت نمایش در کشورهای دیگر را دارند و این موضوع می‌تواند به چرخه اقتصاد تولید سریال‌های شبکه نمایش خانگی کمک کند.

این روزها سریال‌های شبکه نمایش خانگی حرف اول را در تولید محصولات و فیلم و سریال می‌زنند. بدلیل کیفیت پایین تولیدات صداوسیما، سریال‌های نمایش خانگی توانستند پرمخاطب‌تر از همیشه باشند. در میان همین سریال‌ها نیز برخی در فصول نمایش توانستند پرمخاطب‌ترین باشند.
عنوان شده که سریال‌هایی چون «جیران» حسن فتحی در کشورهای همسایه چون عراق و پاکستان و قزاقستان در حال پخش بوده و قرار است در روسیه، ژاپن، شمال آفریقا و برخی از کشورهای عربی نیز نمایش خود را شروع کند و همچنین «زخم کاری» مهدویان هم به‌زودی در کشورهای مالزی و روسیه پخش می‌شود.

همچنین رایزنی‌هایی برای پخش «پوست شیر» شده است. همینطور «یاغی»، «ملکه گدایان»، «جزیره»، «نهنگ آبی» و «می‌خواهم زنده بمانم» از دیگر سریال‌هایی هستند که برخی از آنها نمایش‌ خود را در کشورهای دیگر آغاز کرده‌اند.‌

اخبار مرتبط:
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت

رییس سازمان سینمایی کشور در نامه‌ای خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها باید از این سازمان مجوز دریافت کنند.

میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم

عصر چهارشنبه پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد  I ببینید
خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد I ببینید

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد که به‌زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است