کد خبر : 270661
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ - 18:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هواشناسی مازندران: سیل در راه است

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی، نسبت به بارش باران، گاهی به صورت رگباری، وزش باد به نسبت شدید، رعد و برق، کاهش دما و احتمال بارش تگرگ هشدار داد.

هواشناسی مازندران: سیل در راه است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: هواشناسی مازندران روز چهارشنبه با صدور هشدار سطح نارنجی، با اشاره به شکل گیری جریانات خنک شمالی و عبور موج از تراز میانی جو، نسبت به بارش باران، گاهی به صورت رگباری، وزش باد به نسبت شدید، رعد و برق، کاهش دما و احتمال بارش تگرگ در طی این مدت هشدار داد.

هواشناسی اثر مناطق این سامانه را شهر‌های ساری، آلاشت، بهشهر، ایزدشهر، بابل، بابلسر، بیشه بنه هزار جریب، سوادکوه شمالی، سوادکوه، تنکابن، جویبار، چالوس، میاندورود، رامسر، سیمرغ، شیاده، بند پی عباس آباد، فریدونکنار، قائم شهر، آمل، کیاسر، گلوگاه، کیاسر محمود آباد، نکا، نور، نوشهر و رینه اعلام کرد.

آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، رانش زمین، ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید و اختلال در تردد‌های جاده‌ای نیز اثر مخاطره این سامانه ناپایدار جوی ذکر شده است.

هواشناسی در اخطاریه سطح نارنجی خود به شهروندان نیز توصیه کرد علاوه بر خودداری از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‌های کم مقاوم و اسکان نیافتن در کنار رودخانه ها، هنگام تردد در جاده‌ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی امروز مازندران در مناطق ساحلی تا دامنه‌ها نیمه ابری تا ابری با کاهش نسبی دما و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و در ارتفاعات نیز صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

هواشناسی شرایط جوی مازندران در روز پنجشنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد و در روز جمعه نیز صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر از سمت غرب استان ابری به تدریج با رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کاهش دما، احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی نیز با بارش پراکنده برف پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در نخستین روز هفته آینده شنبه نیز صاف تا نیمه ابری و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از اواخر وقت دوشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات غربی با رگبار باران و وزش باد پیش بینی شده است.

شرایط جوی مازندران در روز سه شنبه هفته آینده در ارتفاعات نیمه غربی ابری با بارندگی و وزش باد شدید، در گردنه‌های کوهستانی با بارش برف و در سایر مناطق نیز نیمه ابری از بعدازظهر ابری با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی شد.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که قراخیل قائم شهر با ثبت دمای ۲۷.۵ و رینه لاریجان با ۱۸.۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته حدود یک درجه کاهش نشان می‌دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط:
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم
بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم

برای پاسخ دادن به سؤال بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم؟ ابتدا باید با لاتاری آشنا شویم. لاتاری آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که به شهروندان دیگر کشورها امکان مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را فراهم می‌کند. در این برنامه، شهروندان دیگر کشورها ازجمله ایرانی‌ها، می‌توانند شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است