کد خبر : 270201
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - 20:45
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هرکسی که می‌توانست در انتخابات موثر باشد را ردصلاحیت کرده‌اند

نماینده مجلس دهم گفت: «من به پذیرفته‌شدگان جسارت نمی‌کنم اما به نظر می‌رسد هر کسی که می‌توانست در انتخابات نقش مؤثری داشته باشد و نگاه مردم را به سمت خود جلب کند، ردصلاحیت شده است».

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هرکسی که می‌توانست در انتخابات موثر باشد را ردصلاحیت کرده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم از سوی هیئت‌های اجرایی انجام شد و می‌گویند برای کسانی که پیامک آمده است که از سوی پست نامه‌ای آورده می‌شود، ردصلاحیت شده‌اند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم، که در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده بود، درباره آخرین وضعیت انتخاباتی خود گفت: «من خبری ندارم که ردصلاحیت شده‌ام یا خیر. یعنی هیچ کس به من خبری نداده است و فقط پیامکی آمده است که نامه‌ای از سوی پست برایم آورده می‌شود و منتظرم تا آن نامه به دستم برسد. من هم شنیده‌ام که فقط برای کسانی که صلاحیتشان احراز نشده چنین پیامکی می‌آید و با این اوصاف گویا من هم ردصلاحیت شده‌ام».

او ادامه داد: «طبیعی است که نتیجه بررسی صلاحیت‌ها با فرمان رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مغایرت دارد. حضرت آقا فرمودند که مشارکت بالا برود. مشارکت در قالب رقابت بالا می‌رود و بررسی‌کنندگان صلاحیت‌ها باید می‌دانستند اگر می‌خواهند فرمایش آقا محقق شود باید رقابت در بگیرد و مشخص است که رقابت با افراد گمنگام اصلا شکل نمی‌گیرد».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «من به پذیرفته‌شدگان جسارت نمی‌کنم اما به نظر می‌رسد هر کسی که می‌توانست در انتخابات نقش مؤثری داشته باشد و نگاه مردم را به سمت خود جلب کند، ردصلاحیت شده است».

ایمن‌آبادی در پایان گفت: «امیدوارم در روزهای آینده اتفاقات مثبنی رخ دهد تا مردم از انتخابات دلسرد نشوند. من شخصا که به حسب وظیفه حتی اگر ردصلاحیت هم شده باشم در انتخابات شرکت می‌کنم و رأی خود را می‌دهم اما به هر حال همه ملت ایران این طور فکر نمی‌کنند و اگر زمینه رقابت وجود نداشه باشد مشارکت بالایی را تجربه نخواهیم کرد. حضرت آقا در ماه رمضان محورهایی را برای انتخابات ترسیم کردند؛ فرمودند باید امنیت انتخاباتی به وجود آید اما بعد از فرمایش ایشان هیچ برنامه یا سخنی در این ارتباط از سوی وزیر کشور ندیدیم یا آقا فرمودند که باید انتخابات با مشارکت بالا همراه باشد اما نتیجه بررسی صلاحیت‌ها مانع از ایجاد رقابت می‌شود و خب وقتی رقابتی هم نباشد، مشارکت هم بالا نمی‌رود».

اخبار مرتبط:
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور
جزئیات جدید از محل جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهور

محدودۀ جست‌وجو برای یافتن هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور در جنگل‌های ارس باران در محدودۀ پیر داوود تا محدوده معدن مس سنگون شامل می شود.

جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟
جنگل دیزمار و ورزقان کجاست؟

عصر یکشنبه گویا بالگرد حامل رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آنطور که ایرنا اعلام کرده جنگل دیزمار، محل دقیق تر وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور است که در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است