کد خبر : 269699
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - 09:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای عدالت آموزشی و ترویج حوزه سلامت برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و بر اساس رایزنی‌های صورت‌گرفته با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برای نخستین‌بار در کشور، اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: از اهداف این مسابقه ملی می‌توان به افزایش دانش پزشکی، تبیین و هدایتگری، گسترش مهارت‌ها و تسهیل شبکه‌سازی در حوزه سلامت اشاره کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این مسابقه در دو سطح ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم است که در چهار مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود؛ در مراحل این مسابقه دانش‌آموزان با مفاهیم تغذیه و سلامت، مبانی علوم پایه، علوم بالینی و… آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان حدود ۶۰ ساعت آموزش همراه با جزوه خواهند داشت و در چندین مرحله آزمون مجازی و حضوری در برنامه کار است؛ اختتامیه این رویداد در تابستان سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان

ستاد جوانان مسعود پزشکیان امروز در اصفهان افتتاح می‌شود.

آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان
آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان خبر داد.

ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما
ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد و نیمه شمالی و غربی استان را در برمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است