کد خبر : 269191
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ - 17:19
دسته‌بندی : سیاسی، برگزیده ها
چاپ

نماینده مجلس: مملکت ملک طِلق کسی نیست / صداوسیما مهمان‌های هیجانی دعوت نَکند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد خوب صداوسیما در پوشش حوادث غزه و مسئله فلسطین که با عث ایجاد یک وحدت و همدلی در کشور شده، اظهارات یکی از مهمانان اخیر صداوسیما که در تضاد با این وحدت خواند و گفت: کاش تلویزیون در دعوت مهمان‌ها و تریبون دادن به آن‌ها دقت بیشتری داشته باشد. لازم است به صراحت عرض کنم که مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند و دلشان برای این آب و خاک می‌تپد.

نماینده مجلس: مملکت ملک طِلق کسی نیست / صداوسیما مهمان‌های هیجانی دعوت نَکند

به گزارش سایت بری مدارا؛ خانه ملت نوشت: سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی عملکرد صداوسیما در حوزه مسئله فلسطین و جنگ غزه را قابل قبول و تقدیر خواند و گفت: صداوسیما از ابتدا سعی ‌کرد هم اخبار جنگ را پوشش دهد و هم آیتم‌های ویژه‌ای در بخش‌های خبری برای مخابره و اطلاع‌رسانی اخبار غزه قرار داده و برنامه‌های تحلیلی مختلف تدارک دیده بود بود که از این حیث واقعاً جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: حرکت صداوسیما در موضوع حوادث غزه که باعث ایجاد یک وحدت و همدلی در مقابله با ظلم و زیاده‌خواهی اسرائیل شد، قابل تقدیر است و کسی نمی‌تواند در این زمینه به آن نقد منفی کند.

رفیعی با اشاره به اظهارات یکی از مهمانان اخیر صداوسیما که در تضاد با همدلی ایجاد شده و وحدت ملی است، تصریح کرد: اما کاش در دعوت مهمان‌ها و تریبون دادن به آن‌ها دقت بیشتری داشته باشد. لازم است به صراحت عرض کنم که مملکت ملک طلق کسی نیست، مملکت برای همه کسانی است که ریشه در این آب و خاک دارند، دلشان برای این آب و خاک می‌تپد و ایران را به خاطر خود ایران دوست دارند که این نکته مهمی است.

این نماینده مجلس با تاکید مجدد بر اینکه صداوسیما باید در انتخاب مهمان‌هایش کمی دقت کند، اضافه کرد: به نظرم تلویزیون مهمان‌هایی که بخواهند در آنتن زنده تلویزیون صرفاً هیجانات خود را خالی کنند را دعوت نکند.

رفیعی در پایان با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و همه اهتمام مجلس و دولت ارتقاء بحث سرمایه اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات است، عنوان کرد: بنابراین هر اظهار نظر، رفتار و عملکردی که بخواهد خدشه‌ای به این هدف وارد کند، کاملاً محکوم است و باید با او برخورد شود.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است