کد خبر : 268413
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - 10:09
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛

تامین آب شرب پایدار ۱۰۰ روستای اصفهان در فاز دوم جهاد آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: یکصد روستای استان اصفهان طی دو سال آینده در فاز دوم جهاد آبرسانی از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

تامین آب شرب پایدار ۱۰۰ روستای اصفهان در فاز دوم جهاد آبرسانی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین اکبریان در گردهمایی مشترک شورای مدیران و رؤسای ادارات مناطق خودگردان این شرکت، تأمین پایدار آب شرب مردم در فصل تابستان را موفقیت آمیز دانست و اظهار داشت: با تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب توانستیم آب شرب مورد نیاز مشترکین در سطح استان را به صورت عادلانه و پایدار تأمین کنیم.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: تابستان سال جاری تنها به دلیل وقوع چندین حادثه غیر مترقبه در شبکه توزیع آب، بعضی مشرکین با افت فشار آب مواجه شدند و به غیر از آن، آب شرب مردم در فصل تابستان در شهرها و روستاهای استان به صورت پایدار تأمین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در صدد هستیم با بهره مندی از سیستم تله متری در تأسیسات، تحلیل هیدرولیکی شبکه آب، رفع اختلالات هیدرولیکی شبکه‌های آب در مناطق، نشت یابی شبکه و خطوط انتقال آب و اصلاح شبکه‌های فرسوده، دسترسی مردم به آب شرب را برای همیشه به صورت پایدار و عادلانه هموار سازیم.

جهاد مخزن سازی در دستور کار آبفای اصفهان است

اکبریان با بیان اینکه در سال جاری موضوع جهاد مخزن سازی با قوت در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: به رغم اینکه هم اکنون آبفای استان اصفهان با کمبود ظرفیت مخازن آب مواجه هست اما تمام تلاش‌ها برای استفاده از حداکثر ظرفیت مخازن آب در دستور کار قرار دارد.

وی به تأمین آب شرب روستاها در قالب طرح جهاد آبرسانی پرداخت و اظهار داشت: در صدد هستیم طی دو سال آینده ۱۰۰ روستا در استان اصفهان را در فاز دوم طرح جهاد آبرسانی از آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند سازیم، این درحالیست که در حال حاضر طرح جهاد آبرسانی در سه شهرستان نائین، سمیرم و فریدون‌شهر درحال اجرا است.

وی به برنامه‌های این شرکت برای رفع ناترازی سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ اشاره کرد و خواستار تکمیل طرح‌های آبرسانی به مناطق غربی و جنوبی استان و شهرستان‌های بادرود، نطنز و اردستان شد و تاکید کرد: سرعت اجرای پروژه‌های فاضلاب نیز در سطح استان بیشتر شود.

وی در ادامه این نشست اظهار داشت: پیگیری اخذ تسهیلات ماده ۵۶ و جذب به موقع اعتبارات عمرانی و سوق دادن این اعتبارات به سمت اجرای پروژه‌ها در دستور کار معاونت‌ها قرار دارد.

اکبریان به ساماندهی املاک، شناسایی املاک مازاد و اجرای مدون برنامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی این شرکت اشاره و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارکنان برون سپار شرکت تاکید کرد. کرد

ارتقای سیستم نرم‌افزاری و تأسیسات آبرسانی ضروری است

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در ادامه به ارتقا و بهبود نرم افزارها و استفاده کاربردی از این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: استفاده از نرم افزار GIS به منظور تحلیل و اطلاع از کارکرد و وضعیت تأسیسات در حال بهره برداری و در حال ساخت در سطح استان و بررسی و عملیاتی نمودن راه کارهای افزایش درآمدی شرکت از جمله کشف و پیگیری انشعابات غیر مجاز و پیمایش انشعابات آب مورد توجه مدیران و رؤسای ادارات قراردارد.

وی به تهیه چارت سایه و استفاده از توان نیروهای داخلی شرکت و مکانیزه نمودن فرآیند استفاده از امکانات رفاهی برای پرسنل اشاره و گفت: جانشین پروری، بهره گیری از ظرفیت و توان جوانان و بانوان شرکت از جمله برنامه‌های مهم آبفای استان اصفهان محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط:
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان آغاز شد.

مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است