کد خبر : 268399
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - 23:36
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

استاندار اصفهان: ۱۳ آبان فرصتی برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه انسانیت در جهان زنده است گفت: باید برای مردم مظلوم غزه متفاوت تر از گذشته به میدان بیاییم.

استاندار اصفهان: ۱۳ آبان فرصتی برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: همه ما در پی جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی دچار تألم و تأثر هستیم و مسائل غزه قلب هر انسانی را بی‌تاب کرده است.

به نوشته فارس؛ استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه آزادگی مردم جهان نشان می‌دهد انسانیت در دنیا زنده است، عنوان کرد: تجمعات عظیمی برای رفع ظلم در دنیا می‌شود ما نیز در جمهوری اسلامی بعنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود بایستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور حماسی ساز، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

مرتضوی ادامه داد: یکی از سؤالاتی که در روز حساب از ما پرسیده می‌شود نحوه واکنش ما نسبت به ظلم روا شده به مردم غزه و فلسطین است امروز مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است در این راستا باید موضع خود را روشن کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: هر فرد به هر نحوی که می‌تواند با قلم، قدم، سخن و به هر شیوه بایستی موضع خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اعلام کند.

وی ضمن اشاره به فتنه‌گری‌های آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونسیتی، گفت: در غزه هیمنه اسرائیل شکسته شد از این رو جلسات شورای عالی رژیم صهیونسیتی نمایندگان آمریکا حضور دارند طبق مستندات در بسیاری از جبهه‌ها اقداماتی که علیه مردم غزه می‌شود توسط آمریکا انجام می‌شود.

وی متذکر شد: این بار دیگر آمریکا نتوانست از پشت پرده حمایت کند و سپس بعنوان واسطه گر به میدان بیاید، در طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی درهم شکست و آمریکا شخصاً وارد شد این آمریکای جهان خوار در طول ۴۵ سال گذشته مادام در حال جنایت علیه ایران اسلامی بوده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: نمونه بارز سخن ما دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که ۴۵ سال است شرافتمندانه علیه رژیم سلطه ایستادگی کرده است و انقلاب دوم کشور ما در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم خورد تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: دشمن در حوزه‌های مختلف در حال فتنه‌گری است و یکی از واضح ترین دشمنی آنان با مردم ایران اسلامی ناامید کردن مردم است.

مرتضوی اظهار کرد: اثر اصلی این جلسات نگاه و فکری است که از جامعه مردمی به ذهن مسؤولان منتقل می‌شود و در تصمیم گیری ها اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: جامعه نخبگانی بایستی بر این موضوع حساس و مراقب باشد زیرا در عرصه رسانه‌ای آمریکا با تمامی امکانات و تجهیزات خود به دنبال هدف‌گیری امید مردم است.

وی متذکر شد: مسیری که ایران اسلامی در ۴۵ سال اخیر طی کرده است بایستی توسط جامعه نخبگان برای مردم تشریح و تبیین شود.

استاندار اصفهان گفت: کشوری که روزی پزشکان پاکستانی و هندوستانی مردمش را درمان می‌کردند امروز یکی از راههای توسعه خود را گردشگری سلامت می‌داند.

مرتضوی اضافه کرد: دشمن برعکس تبلیغات منفی از داشته‌های جمهوری اسلامی به خوبی باخبر است.

وی بیان کرد: بایستی جامعه نخبگان با جهاد تبیین حقیقت های ایران اسلامی را برای مردم تشریح کند و از هر مناسبت خصوصاً مناسبت‌های ملی به بهترین نحو برای شفاف سازی افکار عمومی استفاده کند.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است