کد خبر : 266981
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - 21:58
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

انسیه خزعلی: برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از پزشکان نیز در پی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند.

انسیه خزعلی: برخی از پزشکان درپی تغییر ذائقه جوانان، به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل حوزه علمیه قم؛ معاون رئیس‌جمهور در امور زن و خانواده با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین‌المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

انسیه خزعلی، امروز در دیدار حجت الاسلام  اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از پزشکان نیز در پی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی‌گیرد و در اصل مقطوع النسل می‌شوند، مطرح کرد: این موضوع به خوبی برای مراجع تبیین نشده است و حدود ۵۰ درصد این افراد به خودکشی می‌رسند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زن و خانواده از موضوع مشاوره خانواده یاد کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم، بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.

خزعلی با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیازمند اقدامات جهادی و فوریتی هستیم، عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره‌ می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

وی با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین‌المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با بیان اینکه برای تحقق این موضوع نیازمند برنامه جامع هستیم، تصریح کرد: عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با این تهاجم باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین‌المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

اخبار مرتبط:
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است
امام جمعه اردبیل: در شمال استان بحران آب جدی است

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با تبیین آثار عدم مدیریت یکپارچه سد و کانال اظهار داشت: در شمال استان بحران آب جدی است هر سال در چنین موسمی که موسم بسیار خاص و محصول در آستانه رسیدگی است مشکل آب درست می‌شود و علت آن این است که وزارت نیرو در یک اشتباه بسیار آشکار مدیریت سد و مدیریت کانال را از هم جدا کرده است.

علم الهدی: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
علم الهدی: حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»

امام جمعه مشهد گفت: معلم مکلف است پیش از آموزش، به دانش‌آموز هویت ملی و دینی ببخشد، زیرا از اساس، هویت دینی محور هویت ملی است. عزیزان من، مسئله حجاب نیز یکی از همین هویت‌های دینی و ملی است. اصلاً حجاب متعلق به فرهنگ ایران است. حتی آن زمان که هنوز اسلام وارد ایران نشده بود، حجاب فرهنگ ایرانیان بود؛ به‌خصوص در تاریخ ایران باستان و انعکاس این فرهنگ را میتوان در شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی دید؛ آن زمان که از قول منیژه به عنوان نماد یک زن فرهیخته و ایرانی نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب».

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است