کد خبر : 266899
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - 10:39
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

از هَمسرم دلخور بودم، با دوست پِسرم او را کُشتم

راز مرگ مرد پولدار که تصور می‌شد بر اثر مصرف دارو فوت شده است، از سوی همسرش فاش و مشخص شد این مرد توسط زنش و همدست او به قتل رسیده است.

از هَمسرم دلخور بودم، با دوست پِسرم او را کُشتم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت جنایی نوشت: در این پرونده جنایی حدود پنچ ماه پیش خانواده مردی که آخرین روزهای سال گذشته جان خود را از دست داده بود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران شکایتی طرح کردند و گفتند: پسر ما به نام امین ۴۸ سال داشت و ۲۷ اسفند پارسال جانش را در خانه خود از دست داد. گزارش‌های اولیه پزشکی قانونی از مرگ پسر ما بر اثر مسمومیت دارویی خبر می‌داد و با توجه به اینکه در خانه خودش فوت شده بود و داروهایی را هم مصرف می‌کرد، تا مدتی موضوع مرگ برایمان عجیب نبود اما کم‌کم حساس شدیم چون فهمیدیم داروهایی که پسرمان مصرف می‌کرد، نمی‌توانست به نحوی مسمومیت دارویی ایجاد کند که باعث مرگ شود. همچنین متوجه شدیم که همسرش با مردی ارتباط داشت برای همین شک ما بیشتر شد و در نهایت شکایت خود را مطرح کردیم.

بعد از طرح این شکایت در حالی که دو ماه از تدفین مرد میانسال می‌گذشت، پرونده به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ارجاع و بازپرس محمدجواد شفیعی در تحقیقاتی متوجه شد امین بسیار ثروتمند بود و در زمینه ملک فعالیت می‌کرد. همانطور که اولیای دم گفته بودند علت فوت مسمومیت دارویی اعلام و در پرونده ثبت شده بود. همسر او در تماس با پلیس و اورژانس گفته به اتاق خواب رفته تا شوهرش را بیدار کند اما متوجه شده او نفس نمی‌کشد.

همچنین براساس مستندات پرونده زمان حضور ماموران چند ساعت از مرگ امین گذشته بود و احتمالا در نیمه‌شب بر اثر مسمومیت دارویی که استفاده کرده جان خود را از دست داده بود. چون آن زمان کسی شکایت نکرده بود طبق روال عادی جواز دفن صادر و خاکسپاری انجام شده است.

تحقیقات جنایی فاش کرد ادعای والدین امین درباره مشکوک بودن مرگ فرزندشان بی‌اساس نیست. همچنین فاش شد همسر متوفی پنج ماه پیش از مرگ او ارتباط با مردی را آغاز کرده بود. به همین دلیل این زن بازداشت و مرد غریبه نیز شناسایی و معلوم شد به اتهام سرقت گوشی سرباز وظیفه‌ای که سوار ماشینش شده بود در زندان به سر می‌برد.

زن جوان سرانجام در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل با همدستی مرد جوان اعتراف کرد و گفت: من با شوهرم اختلاف داشتم. او بداخلاق بود و اذیتم می‌کرد، به همین خاطر دلخور بودم. به طور اتفاقی زمانی که قصد یک معامله را داشتم با هم‌دستم که در بنگاه پدرش کار می‌کرد آشنا شدم و چند بار با هم بیرون رفتیم و در نهایت او بود که با کارت بانکی شوهرم برایم دارویی خرید که به خورد امین دادم و او کشته شد.

همدست این زن نیز در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: به خاطر اعتیاد دفعات زیادی دست به سرقت زده‌ام و شاید ۲۰ بار زندان رفته باشم، الان هم در حال تحمل حبس یک ساله‌ای هستم که برای سرقت گوشی یک سرباز وظیفه به من داده شده است. البته نیاز مالی من به حدی نبود که بخواهم مرتکب قتل شوم چون پدرم بنگاه معاملات ملکی دارد و فقط برای تهیه مواد سرقت می‌کردم. با این خانم هم سر یک معامله زمین آشنا شدم و چند بار با هم بیرون رفتیم. البته اول به من گفت مجرد است و بعد که شماره رد و بدل شد و آشنا شدیم فهمیدم متاهل است و یک بار هم که قرار بود به پارک شیان برویم دخترش را هم با خودش آورد و با هم برف‌بازی کردیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه فهمیدم متاهل است گفت شوهرش اذیتش می‌کند و می‌خواهد از دستش خلاص شود. قتل پیشنهاد خودش بود. یک بار گفت برایش اسلحه گیر بیاورم و من گفتم نمی‌توانم. بعد گفت چند نفر را برایش پیدا کنم که به آنها پول بدهد و شوهرش را با چاقو بکشند. من گفتم این روش خوب نیست. به هر نحوی که بود سعی کردم او را منصرف کنم اما نشد. در نهایت خودش بود که گفت بهترین راه، روش دارویی است که امین مسموم شود. او گفت این طوری کسی شک نمی‌کند چون امین قرص می‌خورد.

این متهم در مورد نحوه اجرای نقشه قتل هم گفت: آخرین بار چند روز قبل از قتل به بهانه‌ اینکه کارتش گم شده کارت شوهرش را گرفت و به من داد. من هم دارویی تهیه کردم و به او دادم. همان شب به من زنگ زد و گفت شوهرش فوت کرده، بهتر است مدتی ارتباط نداشته باشیم تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.

این متهم همچنین در مورد دلیل همدستی در قتل گقت: قصد من به دست آوردن اموال امین نبود. درست است خیلی پولدار بود اما وضع مالی ما هم خوب بود و نیازی نداشتم‌.

در حال حاضر هر دو متهم باتوجه به مدارک و اعترافات‌شان در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط:
قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: طبقه متوسط در حال از بین‌رفتن است / جامعه ایران به ۲ بخش طبقه بالا و طبقه پایین تقسیم شده
قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: طبقه متوسط در حال از بین‌رفتن است / جامعه ایران به ۲ بخش طبقه بالا و طبقه پایین تقسیم شده

یک جامعه‌شناس گفت: کارکرد طبقه متوسط آن است که نقش سپر مقاومتی برای جلوگیری از شکاف میان مردم و حاکمیت را ایفا می‌کند و به تعبیری نمی‌گذارد میان طبقات پایین و طبقات بالا شکاف ایجاد شود.

وزیرآموزش و پرورش: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود
وزیرآموزش و پرورش: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود،گفت: باقی‌مانده مطالبات حق التدریس‌ها را تا آخر اردیبهشت صفر می کنیم.رتبه بندی بازنشستگان نیز در حقوق آن‌ها اعمال می‌شود.

مهدی چمران: ترک جلسه شش عضو شورا در روز یکشنبه مهم نبود
مهدی چمران: ترک جلسه شش عضو شورا در روز یکشنبه مهم نبود

رییس شورای شهر تهران گفت: حواشی جلسه گذشته در شورایی که زنده است مساله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است