کد خبر : 266271
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - 18:10
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فروریخت

امام جمعه موقت اصفهان گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد کرد.

عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را فروریخت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تقوای الهی باعث می‌شود دل‌های کور بینا و ناپاکی‌های درون انسان از جمله گناه و معصیت پاک شود.

به نوشته فارس؛ وی با نقل فرمایشی از حضرت علی (ع) که می‌فرمایند، تقوا نه تنها بعد معنوی بلکه جسم انسان را از بسیاری دردها رها می‌کند، افزود: تقوای الهی همه دردهای مادی و معنوی انسان را تسکین می‌دهد.

محمودی با اشاره به اینکه این روزها شاهد جنایات بسیار فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه هستیم، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز و حدود ۴ هزار نفر را شهید و ۱۳ هزار نفر را مجروح کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هرکاری که سازمان‌های مدعی حقوق بشر انجام بدهند را وتو می‌کند، تاکید کرد: امروز لازم است همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌ المللی فراهم کنند.

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است