کد خبر : 266066
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - 08:06
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۶ تُن انواع مواد افیونی در اصفهان امحا شد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحای 6 تُن انواع مواد افیونی کشف شده در نیمه نخست امسال که غیرقابل استحصال دارویی بودند، خبر داد.

۶ تُن انواع مواد افیونی در اصفهان امحا شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: صبح امروز مقدار ۶ تُن انواع مواد مواد مخدر کشف شده در نیمه نخست امسال که غیرقابل استحصال برای مصارف دارویی بودند توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان به آتش کشیده شدند.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه امحای مواد مخدر به صورت چندین نوبت در طول سال با هماهنگی مرجع قضائی انجام می‌شود، افزود: مواد مخدری امحا شده امروز شامل مقادیر قابل توجهی تریاک، حشیش، هروئین، شیشه، شیره و تفاله تریاک و گُل بودند.

هاشمی‌فر گفت: مأموران انتظامی استان اصفهان در ۶ ماهه سال جاری ۳۴ تن انواع مواد افیونی که قاچاقچیان قصد داشتند از محورهای مواصلاتی این استان عبور دهند را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در همین مدت با یاری خدای متعال و تلاش ماموران خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر ماموران انتظامی ۵۱ باند قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم و ۱۸۸ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی از توقیف ۳۵۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر خبر داد و گفت: در همین مدت هزار و ۶۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان در سطح محلات استان اجرا که در نتیجه این طرح‌ها ۶ هزار و ۹۶۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده و ۳ هزار و ۱۴۳ معتاد متجاهر هم جمع آوری شدند.

هاشمی‌فر با هشدار به سوداگران مرگ و قاچاقچیانی که محورهای مواصلاتی استان اصفهان را برای انجام نیت پلید خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی، جاده‌های خاکی، مناطق بیابانی و کویری استان اصفهان به صورت هوشمندانه رصد می‌شود و مطمئن باشند که هیچ نقطه امنی در این استان برای آنها وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط:
هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی که از ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش کامل بناها و محورهای تاریخی کاشان پس از وقوع سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است