کد خبر : 265688
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - 20:29
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

طلبه دهه شصتی برای بار چهاردهم پدر شد

چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی، امروز پنجشنبه در یکی از بیمارستان های قم با سلامت کامل به دنیا آمد.

طلبه دهه شصتی برای بار چهاردهم پدر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت:مادر ۴۰ ساله ی این نوزاد، با حضور متخصص زنان و زایمان، متخصص بیهوشی و گروه جراحی بیمارستان امروز، پنجشنبه ۲۷ مهر نوزاد خود را به دنیا آورد.

گفتنی است حجت‌الاسلام محمدمسلم وافی یزدی، پدر پرجمعیت‌ترین خانواده‌ جوان ایرانی متولد ۱۳۶۰ است و در سن ۱۶ سالگی با همسرش که یک‌سال‌ونیم با او تفاوت سنی داشت، ازدواج کرد.

آقای وافی ، علاوه بر تحصیل علوم دینی، توانسته رتبه سوم مقطع دکتری در رشته امنیت ملی را از دانشگاه عالی دفاع کسب کند و هم اکنون نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور نیز می باشد.

وی در مصاحبه ای با اشاره به تاثیر و نقش عوامل مختلف در فرزندآوری گفته است : معتقدم مشکلات اقتصادی نسبت به سایر مشکلات آنگونه نیست که در رسانه‌ها و از سوی مردم مطرح می شود و مسأله گرانی ها را به عنوان مشکل اعلام می کنند، در حالی که خانواده‌های پولدار همیشه فرزندان کمتری دارند.

وی در رابطه با میزان درآمد و خرج زندگی خود نیز گفته است : به نظر من، مردم مشکل خرج ندارند، مشکل مردم برج است. برج مردم بالاست؛ برج یعنی خرج اضافه. انسانی که درست خرج کند و مسائل شرعی را هم رعایت کنند، خدا به زندگی‌اش برکت می‌دهد و اگر منظور از مشکل مالی خرید تلویزیون چند ده میلیونی است، ما نمی‌توانیم چنین تلویزیونی تهیه کنیم و به همین جهت ما سعی می‌کنیم که لوازم و اسباب ضروری را فراهم کنیم، شهریه یک طلبه بسیار پایین است و برای تبلیغ هم، چون من در یک گروه جهادی در مناطق محروم تبلیغ می‌کنم، معمولا عرف نیست پولی دریافت شود. حالا شاید برخی از روحانیون مشهور مبالغی دریافت کنند.

این طلبه دهه شصتی پیش از تولد فرزند جدیدش، دارای ۸ دختر و ۵ پسر بوده که از ازدواج دو دخترش، ۵ نوه هم دارد.

اخبار مرتبط:
رشیدی‌کوچی: رئیسی دلش نمی‌خواهد فیلترینگ برداشته شَود / فکر می‌کنند مردم هم نمی‌فهمند
رشیدی‌کوچی: رئیسی دلش نمی‌خواهد فیلترینگ برداشته شَود / فکر می‌کنند مردم هم نمی‌فهمند

یک نماینده مجلس گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران پیمان شانگهای؛ چین با فشار آمریکا روابط بانکی خود با روسیه را متوقف کرد
کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران پیمان شانگهای؛ چین با فشار آمریکا روابط بانکی خود با روسیه را متوقف کرد

روزنامه جمهوری اسلامی به کسانی که از پیوستن ایران به شانگهای خوشحال بودند، کنایه زده است.

اسحاق جهانگیری: اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها از من نخواستند با رهبری ارتباط بگیرم
اسحاق جهانگیری: اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها از من نخواستند با رهبری ارتباط بگیرم

معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: من از اول واقعاً نمی‌دانستم دوستان اصلاح‌طلب با حرف‌هایی که می‌زدند چقدر می‌خواهند در انتخابات جدی وارد شوند. آنها دغدغه‌هایی راجع به انتخابات گذشته داشتند که هیچوقت هم از من از طرف جریان چنین چیزی خواسته نشد. افراد از من خواستند. افرادی که از من خواستند معلوم بود که اسم نوشته بودند و می‌گفتند که مثلاً ما را رد کرده‌اند شما اگر دسترسی دارید منتقل کنید. من هم سعی کردم از کانال‌هایی که دسترسی داشتم به نوعی به مراکز تصمیم‌گیری منتقل کنم. اینکه چقدر مورد قبول واقع شد (با لبخند) نمی‌دانم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است