کد خبر : 265663
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - 17:22
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

پلیس: هفت نفر را در ارتباط با پرونده قتل داریوش مهرجویی بازداشت کردیم / FILM داخل خانه / جزییات تازهاز وضعیت پرونده

سخنگوی فراجا از افزایش تعداد بازداشت‌شدگان درخصوص پرونده قتل داریوش مهرجویی خبر داد.

پلیس: هفت نفر را در ارتباط با پرونده قتل داریوش مهرجویی بازداشت کردیم / FILM داخل خانه / جزییات تازهاز وضعیت پرونده

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: سخنگوی فراجا اعلام کرد که تعداد مظنونان بازداشت شده پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به هفت نفر رسید.

سردار سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه با حضور در صحنه جرم گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در سه حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی هفت نفر از مظنونان پرونده را طی عملیات‌های جداگانه تا پاسی از شب گذشته در نقاط مختلف کشور دستگیر کردند.

به گفته او، در این زمینه ابعاد تازه‌ای از فرایند کشف ایجاد شد. کماکان تحقیقات به صورت جدی در حال انجام است. شواهد و قرائن حکایت از ا خبار امیدوارکننده در قطعیت در کشف جرم را دارد.

گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

همچنین سایت جنایی نوشت:  تیم ویژه‌ای از کارآگاهان زبده از تهران و کرج به صورت گروهی درباره پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر تحقیق می‌کنند و دادستانی کل کشور نیز بر این پرونده نظارت دارد. همچنین یک تیم از کارشناسان زبده از همان ساعات اولیه به دستور دادستان کل کشور در کرج مستقر شدند. این تیم سرنخ‌های مهم و تازه‌ای به دست آورده‌اند که آنها را به رازگشایی از این جنایت امیدوارتر کرده است.

اطلاعات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد نقطه‌زنی خطوط موبایل در منطقه انجام گرفته و سگ‌های پلیس رد خون را پیدا کرده‌اند و کارآگاهان را به سرنخ‌های مهمی رسانده است. این در حالی است که دوربین‌های مداربسته که از باغ همسایه به دست پلیس رسیده نیز در دست آنالیز است.

این در حالی است که سخنگوی پلیس نیز اعلام کرد تعداد بازداشتی‌ها در قتل داریوش مهرجویی و همسرش به هفت تن رسیده و دستگیری عاملان اصلی قتل قریب‌الوقوع است.

در حال حاضر خانه داریوش مهرجویی از سوی مقامات قضایی پلمب شده و کسی بدون اجازه قضایی اجازه ورود به آن را ندارد. همچنین همه نشانه‌ها و ردهای باقی‌مانده از صحنه جمع‌آوری شده است. وضعیت شهرک کاملاً حفاظت‌شده است و به‌جز ساکنان و کسانی که مقامات قضایی اجازه ورود می‌دهند، فرد دیگری اجازه ورود ندارد.

همچنین گفته می‌شود خانواده داریوش مهرجویی در شوک شدیدی به سر می‌برند. دختر کوچکش مونا که اجساد پدر و مادرش را کشف کرده به‌شدت شوکه است و وضعیت روحی بسیار بدی دارد. فرزندان دیگر مهرجویی نیز حال خوبی ندارند و به گفته وکیل خانواده در شوک هستند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار جنایی، داریوش مهرجویی وصیت‌نامه‌ای دارد که نزد یکی از معتمدین اوست و این موضوع به اطلاع خانواده مهرجویی رسیده است.

هفت مظنون در این پرونده بازجویی شده‌اند و بر اساس گفته پلیس اطلاعات مهمی از آنها به دست آمده است. یکی از این مظنونان فردی است که در نبود داریوش مهرجویی و خانواده از باغ آنها مراقبت می‌کرد و خانواده مهرجویی با او به اختلاف برخورده بودند.

داریوش مهرجویی و همسر و دخترش در باغی در زیبادشت زندگی می‌کردند، جایی که قتل اتفاق افتاده است. بر اساس گفته یکی از نزدیکان داریوش مهرجویی، آنها از وکیل خود خواسته بودند که در تهران برایشان خانه‌ای اجاره کند و قرار بود این اتفاق در همین هفته بیفتد که متاسفانه دو روز بعد از این تصمیم آنها به قتل رسیدند.

 

اخبار مرتبط:
سایت اصولگرا: سوپرانقلابی‌ها بعد از حذف اصلاح‌طلبان، می‌خواهند اصولگرایان را هم حذف کنند
سایت اصولگرا: سوپرانقلابی‌ها بعد از حذف اصلاح‌طلبان، می‌خواهند اصولگرایان را هم حذف کنند

رسانه نزدیک به مصطفی پورمحمدی نوشت: رادیکال‌ها با دانستن این موضوع که پایگاهی اجتماعی میان مردم ندارند برای آنکه بتوانند قدرت سیاسی را به دست آورند سعی می‌کنند تا حد امکان مشارکت مردم پایین آید تا خودشان با رأیی حداقلی کرسی‌های قدرت را به دست بگیرند.

هدایت‌الله خادمی: نباید امیدی به کاهش نرخ دلار داشته باشیم
هدایت‌الله خادمی: نباید امیدی به کاهش نرخ دلار داشته باشیم

تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: وقتی هیچ کاری در حوزه اقتصاد نکردیم نباید امید داشته باشیم که دلار در آینده ارزان شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که ما در زمینه صنعت تولید و صادرات داشته باشیم تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد.

قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: طبقه متوسط در حال از بین‌رفتن است / جامعه ایران به ۲ بخش طبقه بالا و طبقه پایین تقسیم شده
قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: طبقه متوسط در حال از بین‌رفتن است / جامعه ایران به ۲ بخش طبقه بالا و طبقه پایین تقسیم شده

یک جامعه‌شناس گفت: کارکرد طبقه متوسط آن است که نقش سپر مقاومتی برای جلوگیری از شکاف میان مردم و حاکمیت را ایفا می‌کند و به تعبیری نمی‌گذارد میان طبقات پایین و طبقات بالا شکاف ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است