کد خبر : 265580
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - 20:50
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

استقلال ۳- ۲ هوادار/کامبک نکونام با مهرداد محمدی+فیلم

استقلال موفق شد در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 3 بر 2 هوادار را شکست دهد.

استقلال ۳- ۲ هوادار/کامبک نکونام با مهرداد محمدی+فیلم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در ادامه برگزاری دیدارهای معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و هوادار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال با یک کام بک فوق العاده، ۳ بر ۲ پیروز شد. شاگردان نکونام در این بازی ابتدا ۲ بر صفر عقب افتادند اما در ادامه با درخشش مهرداد محمدی ۳ بر ۲ برنده شدند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، کوین یامگا، محمدزیبر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، آرش رضاوند

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی خواه، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین پورمحمد، عبدالکریم اسلامی

گزارش بازی

در دقیقه ۵ خطایی که کریم اسلامی در میانه زمین برای هوادار گرفته بود را قائم اسلامی‌خواه به زیبایی ارسال کرد که ضربه سر شیرجه‌ای فریبرز گرامی را سید حسین حسینی برگشت داد تا در ریباند صائب محبی دروازه آبی پوشان را باز کند. در ادامه در دقیقه ۱۷، در حالی که استقلالی ها سعی در جبران گل خورده داشتند، روی ضد گل هوادار و ارسال بازیکن این تیم، ایمان سلیمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این تیم دو بر صفر پیش بیفتد. در ادامه در دقیقه ۲۳ بازیکنان استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کوین یامگا این توپ را گل کرد تا اختلاف به حداقل برسد. در دقیقه ۳۳ استقلال باز هم به سمت دروازه هوادار حمله کرد که ضربه رمضانی وارد دروازه شد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه حملات استقلال برای بازگشت به بازی، در دقیقه ۶۰ روی پرتاب بلند سلیمی، توپ در محوطه جریمه بین بازیکنان استقلال چرخید که مهرداد محمدی با فرصت طلبی خود گل دوم استقلال را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان نکونام باز هم رقیب را تحت فشار گذاشتند و در دقیقه ۸۵، مهرداد محمدی با حرکتی زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه هوادار را باز کرد تا با یک گل دیدنی، آبی ها یک کام بک درخشان داشته باشند.

گل سوم استقلال توسط مهرداد محمدی

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است