کد خبر : 263628
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - 10:45
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به زودی عزل می‌شود

حواشی‌ای که رضا درویش در آن خواسته یا ناخواسته نقش داشته‌ دست تصمیم‌گیرندگان را برای عزلش باز گذاشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به زودی عزل می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یک منبع آگاه به اعتمادآنلاین اطلاع داد که رضا درویش شانس چندانی برای ادامه کار در باشگاه پرسپولیس ندارد. 

رضا درویش بعد از برکناری مجید صدری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ‌انتخاب شد و برخلاف پیش‌بینی‌ها عملکرد‌ چندان بدی هم ‌از خود به جا نگذاشت؛ مدیری که‌ توانست بخش عظیمی از بدهی ‌تلنبارشده باشگاه را پرداخت کند و در زمینه تسویه‌حساب با اعضای تیمش و‌ جذب بازیکنان‌ مورد نظر کادر فنی‌ هم تا حدودی نمره قبولی گرفت. کسب سه‌گانه لیگ، جام حذفی و سوپرجام فصل گذشته دیگر نقاط مثبت کارنامه درویش بوده است.

اما این مدیر در سال جدید ‌گرفتار‌ یکسری مسائل خودساخته ‌یا هدایت‌شده شد که می‌تواند برای او حکم‌ جدایی از پرسپولیس را داشته باشد.

انتهای فصل پیش بود که زمزمه‌های کنار گذاشتن درویش هر روز رساتر به‌ گوش می‌رسید اما تغییر و تحولات مدیریتی سرخابی‌ها در آن زمان که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی یک جنگ تمام‌‌عیار ایجاد ‌شده بود در نهایت با تلفات کمتری در پرسپولیس همراه شد و درویش فقط از بین ‌اعضای هیات مدیره کنار گذاشته شد و مدیر باشگاه باقی ماند.‌

باقی ماندن او مصادف شد با کنار گذاشته شدن کریم باقری یکی از اعضای مورد اعتماد‌ سرمربی قرمزها. در این بین مدیر باشگاه ‌نقش منفعلی ایفا کرد و‌ در ادامه و در بازار نقل و انتقالات هم‌ نتوانست خواست و نیازهای گل‌محمدی به‌خصوص ‌در‌ خط حمله را برآورده ‌کند. جذبِ- به گفته سرمربی تیم- خودسرانه‌ی مهاجم‌ خارجی و چالش با بیرانوند و حضور بد موقع در مراسم ‌استقبال از النصر و رونالدو انتقادات زیادی را متوجه مدیرعامل پرسپولیس کرد تا جایی که علی پروین که یکی از حامیان درویش بود نیز از او شاکی شد‌. پروین گفت چرا درویش به استقبال رونالدو‌ رفته است! اوضاع انتقاد از درویش این روزها به حدی عادی شده است که حتی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرخپوشان در یک برنامه تلویزیونی مدیرعامل تیم را نشانه گرفت و گفت صندلی او لرزان است!

حالا با تغییرات در وزارت ورزش و حضور کیومرث هاشمی به عنوان‌ وزیر جدید به نظر می‌رسد‌ به‌زودی مدیریت در باشگاه پرسپولیس هم‌ آبستن تغییر شود.

در همین راستا، یک منبع آگاه اطلاع داد احتمال کنار گذاشتن درویش از پرسپولیس بسیار زیاد است و حواشی‌ای که او در آن خواسته یا ناخواسته نقش داشته‌ دست تصمیم‌گیرندگان را برای عزلش باز گذاشته است. از طرفی گویا درویش موفق نشده است از لحاظ مالی شرایط مناسبی برای باشگاه فراهم کند و همین مساله در جابه‌جایی احتمالی او نقش زیادی دارد.

با این حال باید منتظر ماند و‌ دید سرانجام حضور درویش در  ساختمان باشگاه چه می‌شود و آیا تا قبل از نیم ‌فصل شاهد‌ کنار گذاشتن این ‌مدیر خواهیم بود یا اتفاق دیگری رخ‌ خواهد داد. به هر حال سرخپوشان در چند روز آینده باید در یک دیدار حساس برابر الدوحیل قرار بگیرند و تغییر و تحول حداقل تا قبل از برگزاری آن بازی نمی‌تواند اتفاق خوبی برای نماینده ایران در آسیا باشد.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است