کد خبر : 263022
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ - 11:49
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

قتل و سرقت در پرونده باند سارقان سازمان‌یافته

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلی که با تشکیل باند اقدام به انواع سرقت در استان اصفهان و تهران کرده بود، خبر داد.

قتل و سرقت در پرونده باند سارقان سازمان‌یافته

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: آبان ماه سال ۱۴۰۰ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل یکی از اتباع در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این قتل آغاز شد.

به نوشته فارس؛ وی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد جوانی ۲۲ ساله در یک درگیری در اثر شلیک با اسلحه به قتل رسیده و عامل این جنایت که خود تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه بود نیز به سرعت از محل متواری شده است.

علینقیان‌پور افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی عامل این قتل بعد از ۲ سال زندگی مخفیانه شناسایی و مشخص شد که اخیرا با تشکیل باندی ۴ نفره اقدام به سرقت از ۳ کارگاه مس و ریختگری و سرقت ۲ خودرو ماکسیما در استان کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در نهایت محل اختفای قاتل و ۲ همدستش را در استان شناسایی و در دو عملیات ضربتی و همزمان هر ۳ متهم را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو ماکسیما مسروقه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: سرباند اصلی دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به یک فقره قتل و سرقت ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه خودرو ماکسیما در استان اصفهان، ۲ دستگاه خودرو مگان و جک در استان تهران و ۳ فقره سرقت از کارگاه‌های مس و ریختگری در استان اصفهان به همراه ۳ همدستش اعتراف کرد.

علینقیان پور ادامه داد: چهارمین متهم این باند مخوف در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با خودرو ماکسیما مسروقه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو مگان و جک مسروقه دیگری از متهمان تاکید کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند سارقان طبق نظر کارشناسان مربوطه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که تحقیقات از اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است