کد خبر : 262813
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ - 17:54
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

تمرین نکردن النصر بخاطر ازدحام تماشاگران تکذیب شد I همه چیز درباره ورود رونالدو به تهران

کاروان النصر با همه ستاره‌هایش، دوشنبه وارد تهران شد. بین تمام ستاره‌های النصر اما، حضور یک نفر در ایران بیشتر جلب توجه کرد. کریستیانو رونالدو، برنده 5 توپ طلا و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال، همراه النصر به ایران سفر کرده و در بازی امروز، روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد.

تمرین نکردن النصر بخاطر ازدحام تماشاگران تکذیب شد I همه چیز درباره ورود رونالدو به تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فوتبال ۳۶۰ نوشت: کاروان النصر با همه ستاره‌هایش، دوشنبه وارد تهران شد. بین تمام ستاره‌های النصر اما، حضور یک نفر در ایران بیشتر جلب توجه کرد. کریستیانو رونالدو، برنده ۵ توپ طلا و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال، همراه النصر به ایران سفر کرده و در بازی امروز، روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرد. استقبال از رونالدو در ایران، موضوعی غیر قابل پیش‌بینی نبود. با این حال، اتفاقاتی که در ۲۴ ساعت ابتدایی حضور او در ایران افتاد، با واکنش‌های متفاوتی همراه شده است. واکنش‌هایی که بعضی از آن‌ها مثبت و بعضی دیگر، بسیار منفی بوده‌اند.

هدیه به رقیب
 

رونالدو در بدو ورود به ایران، با استقبال پرسپولیسی‌‌ها و مدیرعامل این باشگاه روبرو شد. پرسپولیسی‌ها فرشی ابریشمی، به کاپیتان پرتغال و النصر هدیه دادند. تصمیمی که با انتقاد عده‌ای همراه بود. از نظر آن‌ها، رونالدو به عنوان رقیب پرسپولیس به ایران سفر کرده اما در رفتار باشگاه بیشتر از تلاش برای رقابت، ذوق‌زدگی از دیدن برنده سابق توپ طلا دیده می‌شود. ضمن اینکه برای باشگاهی که به گفته مدیرعاملش، به رستوران هم بدهکار است هدیه‌ای چند میلیاردی، هزینه بالایی به حساب می‌آید. استقبال پرسپولیسی‌ها از رونالدو اما، مدافعان زیادی هم داشت. النصر، اولین تیم عربستانی است که بعد از سال‌ها به ایران سفر می‌کند. استقبال گرم از آن‌ها در فرودگاه و مسیر هتل، می‌تواند تاثیر مستقیمی روی آینده روابط فوتبالی دو کشور داشته باشد. پرسپولیس، نساجی و سپاهان، در همین فصل به عربستان سفر می‌کنند و میزبانی مناسب از اولین تیم عربستانی، روی میزبانی‌های بعدی دو کشور تاثیرگذار خواهد بود.

استقبال بیش از حد گرم
 

بیشترین انتقادات از سفر رونالدو به ایران، مربوط به رفتار بعضی از طرفداران او بود. به نظر می‌رسید آمادگی کافی، برای چنین استقبالی از رونالدو وجود نداشته و بی‌نظمی‌های زیادی به وجود آمده است. اوج این بی‌نظمی، در داخل هتل اسپیناس پالاس رقم خورد. جایی که هواداران، به زور وارد هتل شدند و حاضر به ترک آن نبودند. حتی شایعه شد دروازه‌بان النصر، گم شده و قبل از پیدا شدنش، بعضی از ایرانی‌ها خود را به جای او به هتل معرفی کردند! این بی‌نظمی‌ها، بخش غیر قابل پذیرش ماجرا بود. بخش دیگری از انتقادات، به رفتار طرفداران رونالدو، ازدحام آن‌ها، تلاش برای دیدن ستاره محبوب‌شان و دویدن پشت سر اتوبوس النصر ارتباط داشت. چنین اتفاقاتی، برای اولین بار رخ نمی‌دهد. ستاره‌هایی مثل رونالدو، تقریبا در هر کشور پرجمعیتی با چنین صحنه‌هایی روبرو می‌شوند. رفتار رونالدو در قبال این استقبال هم، کاملا مثبت بود و به دیدن آن عادت داشت. حتی باشگاه النصر واکنش خوبی به آن نشان داد و امکان دیدار پسر بچه طرفدار رونالدو با او را فراهم کرد. فارغ از درست یا غلط بودن چنین علاقه‌ای برای دیدن یک ستاره، این اتفاق در فوتبال تقریبا عادی است و در آینده هم، سفرهای رونالدو به کشورهای مختلف آسیا برای بازی در لیگ قهرمانان، تصاویر مشابهی خلق می‌کند. شایعه تمرین نکردن النصر در ورزشگاه آزادی بخاطر ازدحام تماشاگران هم، تکذیب شد و آن‌ها بخاطر خستگی، تصمیم به استراحت گرفتند. برخلاف واکنش‌های تند داخلی، تصاویر این استقبال، هیچ رسانه ورزشی بین المللی را غافگیر نکرده است.

اخبار مرتبط:
علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید
علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا حضور در ترکیه برای بازیکنان ایرانی پیشرفت محسوب می‌شود یا خیر گفت: بستگی به خود بازیکن دارد. اینکه خودش می‌تواند در این شرایط بدرخشد یا خیر. به طور مثال اگر تصور کنید لیگ هلند خوب باشد این‌گونه نیست. آن‌جا چند تیم خوب دارند و جز آن تیم‌ها، دیگر تیم‌ها سطح پایینی دارند. یا به طور مثال در پرتغال اینگونه نیست. برای بازیکنان ایرانی و پیشرفت‌شان لیگ ترکیه مقصد خوبی است. شرایط جوری است که دیگر در لیگ ایران دیده نمی‌شوید و می‌توان گفت در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید.

پاسخ جوانمردانه بازیکن استقلال به یک هوادار در بازی روزگذشته I ببینید
پاسخ جوانمردانه بازیکن استقلال به یک هوادار در بازی روزگذشته I ببینید

ابوالفضل جلالی بازیکن استقلال در پایان بازی مقابل فولاد به درخواست جالب یک هوادار پاسخ مثبت داد.

نکونام: همه کار می‌کنند که استقلال نتیجه نگیرید / تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هَم می‌خواهم
نکونام: همه کار می‌کنند که استقلال نتیجه نگیرید / تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هَم می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان و بازگشت به صدر جدول گفت: در شرایطی حساسی که داریم گرفتن این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است