کد خبر : 262608
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - 13:06
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

ترامپ: غریزه‌ام به من گفت در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شده!

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

ترامپ: غریزه‌ام به من گفت در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شده!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به در پیش بودن محاکمه خود در دادگاه به دلیل مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، بار دیگر بر این ادعاها تاکید کرد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نظرات وکلای کاخ سفید و کارزار انتخاباتی خود مبنی بر شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را رد کرد، پاسخ داد: «چون آن [اظهارات] را قبول نداشتم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در واکنش به پرونده‌های کیفری متعدد علیه خود در دادگاه‌های آمریکا مدعی شد که نگران خطر زندانی شدن نیست.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران خطر صدور حکم حبس است یا خیر، گفت: «به هیچ وجه. من حتی واقعاً به آن فکر هم نمی‌کنم».

وی با ادعای اینکه «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در پس تشکیل پرونده‌های کیفری علیه خودش است، افزود که بایدن به دادستان کل آمریکا گفته که «علیه من اتهام‌زنی کند».

اخبار مرتبط:
مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت
مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت

یک منبع از جنبش حماس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به شبکه آمریکایی «سی‌بی‌اس» گفته است که دور مذاکراتی که دیروز برگزار شد، هیچ پیشرفتی نداشت. این منبع که شبکه سی‌بی‌اس نام او را فاش نکرد، گفت که دور دوم مذاکرات امروز ادامه خواهد یافت.

رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

«نیچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، در رٲس هیاتی عالی رتبە از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.

فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند

بر اساس برآوردهای وزیر خارجه فرانسه، از زمان حمله روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، حدود ۱۵۰ هزار سرباز روسیه کشته شدند. با این‌‌حال، این تخمین کمتر از برآورد زلنسکی است که شمار آن را ۱۸۰ هزار سرباز روسی عنوان کرده بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است