کد خبر : 262140
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - 12:16
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

تاکید «بهاره هدایت» برای ادامه اعتصاب غذا/ درخواست مادر مهسا امینی از این زندانی سیاسی

بهاره هدایت فعال و زندانی سیاسی که در سیزدهمین روز اعتصاب غذا و به دنبال وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود از دریافت رسیدگی پزشکی و شکستن اعتصاب غذایش امتناع کرده و به زندان بازگردانده شد.

تاکید «بهاره هدایت» برای ادامه اعتصاب غذا/ درخواست مادر مهسا امینی از این زندانی سیاسی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ زهرا مینویی، وکیل بهاره هدایت زندانی سیاسی، در توییتی اطلاع داد که این زندانی پس از اعزام به بیمارستان در پی وخامت حالش در اثر ادامه اعتصاب غذا، بدلیل نپذیرفتن رسیدگی پزشکی و اسرار پزشکان به شکستن اعتصاب غذا دوباره به زندان بازگردانده شده است.

طبق اظهارات زهرا مینویی، بهاره هدایت به رغم توصیه و اصرار پزشکان از دریافت سرم و شکستن اعتصاب غذا خودداری کرده است.

صبح سه‌شنبه ٢١ شهریورماه، زهرا مینویی وکیل مدافع بهاره هدایت، فعال و زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که با اطلاع خانواده‌ی بهاره هدایت، این فعال سیاسی در سیزدهمین روز اعتصاب غذا و به دنبال وخامت حالش از زندان اوین به بیمارستان منتقل شده است، اما چند ساعت بعد در خبری جدید که این وکیل در توییتر منتشر کرد از «عدم پذیرش رسیدگی پزشکی از سوی موکلش و امتناع از شکستن اعتصاب غذا که منجر به بازگردانده شدن موکلش به زندان شد خبر داد».

همچنین مژگان افتخاری، مادر مهسا (ژینا) امینی روز سه‌شنبه در پیامی از بهاره هدایت، فعال سیاسی زندانی خواست به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

او در پیام خود نوشته است: «بنده مژگان افتخاری مادر جاوید نام ژینا (مهسا) امینی از شما مصرانه می خواهم به اعتصاب غذای خود پایان دهید. مردم ایران به حیات و سلامت شما نیاز دارند.»

اخبار مرتبط:
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است