کد خبر : 262086
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - 10:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آغاز اجرای عملیات ایمن‌سازی محورهای اصفهان-بهارستان و آزادراه معلم

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از انجام عملیات نصب نیوجرسی در محورهای اصفهان-بهارستان، آزادراه معلم و نیز تست بازتاب خط‌کشی محورهای غرب استان خبر داد.

آغاز اجرای عملیات ایمن‌سازی محورهای اصفهان-بهارستان و آزادراه معلم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدحسن محمدزمانی سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی نصب نیوجرسی بتنی چهار متری مفصلی با هدف ایمن‌سازی تردد و ترافیک در محور اصفهان-بهارستان در حال اجرا است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: این عملیات شامل خاکبرداری، تسطیح، زیرسازی، تثبیت خاک، بتن ریزی و حمل و نصب نیوجرسی‌های مفصلی به طول ۱۵ کیلومتر اجرا می‌شود.

محمدزمانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، تاکنون ۴.۵ کیلومتر از آن اجرا شده که ۳۰ درصد از پروژه را شامل می‌شود.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به نصب نیوجرسی در محور آزادراه معلم بیان کرد: برای ارتقای ایمنی عبور و مرور، گاردریل‌های موجود جمع‌آوری و نیوجرسی بتنی مفصلی به طول ۴متر نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مراحل انجام پروژه با نظارت اداره ایمنی و حریم و تایید کیفیت مصالح توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می‌شود.

محمدزمانی تصریح کرد: ۵ کیلومتر از این محور حدفاصل پل شریعتی تا پل خورزوق با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و با انجام هزار متر از این عملیات، ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: تست بازتاب خط‌کشی محورهای غرب استان به منظور بررسی کیفیت خط‌کشی انجام شد.

وی عنوان کرد: در این تست و اندازه‌گیری مقادیر بازتاب‌ها، زبری رویه رنگ یا میزان مقاومت در برابر سرخوردگی با استفاده از پاندول استاندارد تعیین می‌شود.

محمدزمانی گفت: این پروژه در طول ۶۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان‌های فریدن، بویین و میاندشت، چادگان، خوانسار، فریدون‌شهر، نجف‌آباد و تیران و کرون انجام شد.

اخبار مرتبط:
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است