کد خبر : 260820
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - 08:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تداوم ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان/ خوانسار بارانی شد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان طی هفته جاری خبرداد.

تداوم ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان/ خوانسار بارانی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی اظهار داشت: بررسی الگوهای هواشناسی نشان دهنده استمرار جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان طی هفته جاری است و آسمان در بیشتر مناطق به صورت کمی ابری و گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه افزایش ابر در مناطق غربی استان بیشتر است، افزود: در مناطق مستعد و ارتفاعات غرب استان در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: روز یکشنبه در خوانسار باران بارید که میانگین آن در ایستگاه هواشناسی ۱.۵ میلیمتر ثبت شده است.

آقایی افزود: در مناطق شرق و شمال شرق استان از جمله ورزنه، نائین، آران و بیدگل، اردستان و انارک نیز وزش باد و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است