کد خبر : 259432
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - 15:53
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

فعال سیاسی اصولگرا: رئیسی عامدانه ادعاهای کذب مَطرح می‌کند

مهاجری فعال سیاسی اصولگرا گفت: محمد مهاجری به هیچ وجه به جریان قالیباف و شخص قالیباف نزدیک نخواهد شد. تا وقتی که زنده هستم، به جرگه قالیباف نخواهم پیوست.

فعال سیاسی اصولگرا: رئیسی عامدانه ادعاهای کذب مَطرح می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شرق نوشت: محمد مهاجری گفت: کابینه و دولت سیزدهم با افرادی همراه شده که نه تنها ادعا‌های غیرصحیح خود را مکرر به خورد رسانه و مردم میدهند، بلکه هرکسی که حرف آن‌ها را باور نکند، متهم به دروغگویی می‌کنند.

بخش‌هایی از اظهارات محمد مهاجری را بخوانید.

*رئیسی را متهم به مواضع و سخنان غیرواقعی یا کذب نمی‌کنم. او به صورت عمدی و آگاهانه ادعا‌های خلاف واقع مطرح می‌کند.

*اما باید این را هم در نظر داشت که آقای رئیسی برخی از ادعاها، آمار‌ها و مواضع ناصحیح اعضای دولت خود را باور میکند و همان اطلاعات را به رسانه‌ها و گروه‌های مرجع ارائه می‌کند. خب نمی‌شود که در محضر مردم این ادعا‌ها را بدون کوچکترین صحت سنجی مطرح کرد؛ چون برای همیشه که ماه پشت ابر نمی‌ماند، بالاخره یک روز، یک جایی هم خلاف این ادعا‌ها ثابت می‌شود و این مسئله بیشتر مردم را ناراحت میکند.

*{درباره توییتی که علیه اظهارات معاون اجرایی رئیس جمهور زده بود}: خدا را شاهد می‌گیرم که فقط برای حفظ حیثیت این سید اولاد پیغمبر این توییت را زدم. چهره آقای رئیسی با این کابینه و افراد به شدت تخریب شده است. من نگران ایشان هستم که در ادامه مسیر با این افراد به کجا خواهند رسید؟

*کابینه و دولت سیزدهم با افرادی همراه شده که نه تنها ادعا‌های غیرصحیح خود را مکرر به خورد رسانه و مردم میدهند، بلکه هرکسی که حرف آن‌ها را باور نکند، متهم به دروغگویی میکنند. حتی اگر کسانی هم ادعا‌های آن‌ها را زیر سؤال ببرند، تهدید می‌کنند؛ حضرات تلاش دارند جای متهم و شاکی را عوض کنند. وقتی خودشان ادعاهاو سخنان غیرصحیح و ناصواب را مطرح میکنند و در مقابل دیگران را متهم به دروغگویی میکنند و با تهدید از قوه قضائیه خواستار برخورد با این افراد هستند.

*واقعا برخی افراد این دولت نماد، اسطوره و سمبل سخنان ناصواب و غیرواقع هستند. اگر به واقع قرار به پاسخگویی و محاکمه برای کذب گویی باشد، این افراد در اول فهرست و در اول صف قرار دارند.

*{ در پاسخ این سوال که شایع است اســت که به تدریج به قالیباف نزدیک شده اید و همراه با جریان قالیباف علیه جبهه پایداری موضع گرفته اید}: من الان نباید به این ادعا بخندم؟! من و آقای قالیباف؟! مگر می‌شود؟! چنین چیزی شدنی است؟! ممکن است کسی تصور بکند که اگر کسی با دولت رئیسی و جبهه پایداری دربیفتد، به سود قالیباف باشد یا اگر برعکس کسی بخواهد با قالیباف دربیفتد به نفع پایداری باشد. این یک واقعیت است؛ اما اینکه بخواهیم از این دعوا، ماهی سیاسی بگیریم، نه من چنین چیزی را قبول نداشته و ندارم. محمد مهاجری به هیچوجه به جریان قالیباف و شخص قالیباف نزدیک نخواهد شد. تا وقتی که زنده هستم، به جرگه قالیباف نخواهم پیوست.

*در پاسخ به سوال مجددی که‌عدم ورود وی به موضوع سیسمونی گیت را به معنی حمایت او از قالیباف دانست}: در آن موضوع وارد نشدم، چون تصورم این است که این دست مسائل به زندگی شخصی افراد ربط دارد. من در طول فعالیت سیاسی و رسانه‌ایم هیچگاه به زندگی شخصی افراد ورود نکرده و نخواهم کرد؛ چون این کار را نامردی سیاسی میدانم. خوشبختانه تاکنون هم هیچگاه نامردی سیاسی در قبال هیچکدام از افراد و جریان‌های سیاسی نداشته ام.

اخبار مرتبط:
فعال اصولگرا: مَردم ماجرای کاظم صدیقی را فراموش نکرده‌اند
فعال اصولگرا: مَردم ماجرای کاظم صدیقی را فراموش نکرده‌اند

فعال اصولگرا نوشت: توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت
گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: آرایش اصلاح طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری تا ۶ ماه آینده مشخص می شود.

عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد
عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد

از سوی دیگر تمرکز اطلاع‌رسانی مهم است و تندروهای بی‌مسوولیت را باید مهار کنند. یک نمونه آن سخنان نماینده تندروی مجلس که سعی کرد توجیه کند یا خالی‌بندی تکذیب شده فرد دیگری مبنی بر احضار شبانه سفیر سوییس از سوی نهاد نظامی! در پایان متذکر می‌شود که بدون تردید و در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای علیه ایران بیشتر خواهد شد و این به سود ایران نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است