کد خبر : 259303
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 23:59
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۵۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در نائین کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۲ سوادگر مرگ و کشف ۱۵۳ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در عملیات هماهنگ مأموران پلیس خبر داد.

۱۵۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در نائین کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ هادی کیانمهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل و جابه جایی محموله مواد افیونی توسط ۲ قاچاقچی با ۲ دستگاه خودرو سواری مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته مهر؛ وی در ادامه گفت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان نائین، سرانجام ۲ خودرو پراید و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروهای حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آنها ۸۸ کیلو حشیش و ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کیانمهر با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو، دستگیری ۲سوداگر مرگ و کشف ۱۵۳ کیلو مواد افیونی در عملیات مأموران پلیس این فرماندهی افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با سوداگران مرگ از مأموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است