کد خبر : 259250
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 19:48
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهان ظرفیت جبران کسری برق کشور از طریق انرژی خورشیدی را دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شرایط توسعه و رفع مشکلات نیروگاه‌های خورشیدی و بسترسازی جهت ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، مطرح شد.

اصفهان ظرفیت جبران کسری برق کشور از طریق انرژی خورشیدی را دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سال‌جاری، اظهارداشت: نخستین دستور کار این نشست با توجه به پیشنهادی که در گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری در خصوص توسعه و رفع مشکلات نیروگاه‌های خورشیدی و بسترسازی جهت ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه مطرح شد اختصاص داشت.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: به منظور تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با توجه به حساسیت موضوع و در نظر گرفتن این مهم که در استان و کشور ناترازی انرژی برق وجود دارد، باید به سمت انرژی‌های جدید از جمله انرژی‌های خورشیدی حرکت کنیم، با درنظر گرفتن استعدادی که اصفهان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد و می‌تواند کسری برق استان و کشور را جبران کند و کمک شایانی به حفظ محیط زیست و رفع مشکل آلودگی هوا داشته باشد مصوبات خوبی اخذ شد.

نقش عنوان کرد: دستور کار دوم نشست به پیشنهادهایی در خصوص وضعیت نرخ بیکاری استان و صحت سنجی اشتغال‌های ایجاد شده و اینکه آمار به چه میزان اطمینان بخش است اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: با در نظر گرفتن این مهم که با آمار و تحلیل‌های دقیق‌تر می‌توانیم سیاستگذاری مناسبی در حوزه اشتغال داشته باشیم مصوبات قابل توجهی اخذ شد.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است