کد خبر : 259164
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 13:12
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

اظهارات عجیب دبیرکل حزب موتلفه/ بادامچیان: مهسا امینی عضو حزب کومله بود/ با لباس مبتذل آمده بود تهران

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی مدعی شد: خانم ژینا طرفدار حزب کومله است و عکس رقاصی‌ او با حزب کومله موجود است.

اظهارات عجیب دبیرکل حزب موتلفه/ بادامچیان: مهسا امینی عضو حزب کومله بود/ با لباس مبتذل آمده بود تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه در اظهاراتی عجیب درباره مهسا امینی مطرح کرده و گفته است؛ گشت ارشاد را هم نقد کنند، اما بعد بگویند اگر گشت‌ارشاد این کار را کرد، خانم مهسا هم خیلی کار زشتی کرد.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

یکی از نقدهای جدی در مورد وضعیت حجاب نوع برخورد با بی‌حجابی و رفتار گشت ارشاد بودکه منجر به آن اتفاق و شروع حوادث سال گذشته شد، این نوع رفتارها اصلاح‌پذیر نیست؟

این بحث غلط است. رفتار گشت ارشاد با مهسا امینی چیزی نبود. یک مقدار نظام با خانم مهسا امینی مدارا کرد. خانم ژینا طرفدار حزب کومله است و عکس رقاصی‌ او با حزب کومله موجود است. بعد آمد با لباس مبتذل در تهران به پارک رفت.

در آنجا به او تذکر دادند که پارک محل عمومی است. شروع کرد به فحاشی و دعوا. گفتند سوار گشت ارشاد شود، مگر گشت ارشاد چه کار می‌کرد؟ دعوا می‌کرد یا می‌زد؟ او را به مقر گشت ارشاد آوردند که راهنمایی‌اش کنند. یک مرتبه حال او به هم خورد و بعد هم فوت کرد و بعد از آن حرکت دسته‌جمعی منظم از داخل و خارج به همراه بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، من و تو و ایران اینترنشنال و صهیونیست‌ها شروع شد که خانم مهسا امینی در برخورد با گشت ارشاد کشته شده است.

اگر می‌خواهید گشت ارشاد را نقد کنید رفتار مهسا امینی را هم نقد کنید

در موارد دیگر چطور که با رفتار تند با زنان بی‌حجاب یا کم حجاب برخوردهایی شده است، آیا این نوع برخوردها کارساز است؟

چرا با گشت ارشاد دعوا دارند؟‌ چرا با خانم‌هایی که به شکل غیرمناسب بیرون می‌آیند، هفتاد قلم آرایش کرده، با این افراد برخورد نمی‌شود؟‌ او دارد خلاف می‌کند. در جمهوری اسلامی خلاف قانون، خلاف دین، اسلام عمل می‌کند. به جای اینکه به این بگویند تو اشتباه کردی، خلاف کردی، می‌گویند گشت‌ارشاد چرا این کار را کرده؟

گشت ارشاد را هم نقد کنند، اما بعد بگویند اگر گشت‌ارشاد این کار را کرد، خانم مهسا هم خیلی کار زشتی کرد. چرا از مهسا امینی حمایت کردند؟ آیا جمهوری اسلامی آمد مهسا امینی را بکشد؟ چنین کاری را نمی‌کند. او یک بی‌حجاب است و حداقل مجازات می‌شود.

زشتی کاری که دار و دسته اصلاح‌طلب و دار و دسته این‌ تیپی می‌کنند خدا می‌داند در عمق جامعه و فرهنگ ایرانی به ضرر کامل‌شان تمام می‌شود. نصیحت من را بپذیرند. اگر خواستند به گشت ارشاد نقد کنند، مهسا امینی را هم نقد کنند و بگویند این کار هم غلط است.

اخبار مرتبط:
فعال اصولگرا: مَردم ماجرای کاظم صدیقی را فراموش نکرده‌اند
فعال اصولگرا: مَردم ماجرای کاظم صدیقی را فراموش نکرده‌اند

فعال اصولگرا نوشت: توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت
گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان تا ۶ ماه آینده درباره انتخابات ۱۴۰۴ تصمیم خواهند گرفت

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: آرایش اصلاح طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری تا ۶ ماه آینده مشخص می شود.

عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد
عباس عبدی: در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه علیه ایران بیشتر خواهد شد

از سوی دیگر تمرکز اطلاع‌رسانی مهم است و تندروهای بی‌مسوولیت را باید مهار کنند. یک نمونه آن سخنان نماینده تندروی مجلس که سعی کرد توجیه کند یا خالی‌بندی تکذیب شده فرد دیگری مبنی بر احضار شبانه سفیر سوییس از سوی نهاد نظامی! در پایان متذکر می‌شود که بدون تردید و در آینده حساسیت‌های کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای علیه ایران بیشتر خواهد شد و این به سود ایران نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است