کد خبر : 259146
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - 12:41
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نقوی‌حسینی: دولت ۶ماه بتواند ثبات اقتصادی به وجود آورد، مَردم در انتخابات شرکت می‌کنند

فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: هنوز سطح مشارکت مقبول نیست و لازم است مردم بیشتر برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق شوند. معتقدم اگر دولت در 6 ماه آینده بتواند اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد انجام دهد یا ثبات اقتصادی به وجود آورد، مردم حس خواهند کرد شرایط در حال بهبود است و این مسئله در سطح مشارکت مردم خیلی تأثیر خواهد گذاشت.

نقوی‌حسینی: دولت ۶ماه بتواند ثبات اقتصادی به وجود آورد، مَردم در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: سیدحسین نقوی حسینی درباره موضع اصلاح طلبان درباره انتخابات مجلس گفت: گاهی برای ارزیابی میزان حضور جریان های سیاسی در عرصه انتخابات مجلس، تنها لیست ۳۰ نفره تهران ملاک قرار می گیرد که این معیار درستی نیست.

وی افزود: غیر از ۳۰ نفر نماینده مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ۲۶۰ نماینده از سایر حوزه های انتخابیه به مجلس راه می یابند بنابراین باید نگاهی جامع به انتخابات مجلس داشت و تنها بر معادلات رقابت در تهران متمرکز نبود. نیروهای جریان اصلاحات در تمام حوزه های انتخابیه ثبت نام کردند و حضور دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: تنها در حوزه انتخابیه دشت ورامین، ۸ فعال سیاسی اصلاح طلب نامدار پیش ثبت نام داشتند بنابراین اصلاح طلبان به طور جدی و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: البته پرشور و رقابتی شدن انتخابات به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه منتظرند ببینند در ثبت نام اصلی چه کسانی حضور پیدا می کنند و در نهایت چه نام هایی در فهرست تأییدصلاحیت شدگان خواهد بود.

نقوی با بیان اینکه شاهد رقابت انتخاباتی قابل قبولی خواهیم بود، گفت: معتقدم همه جریانات در عرصه انتخابات نامزد خواهند داشت، حالا ممکن است یک جریانی بگوید «فلانی نامزد اصلی ما بود و تأیید نشد» ولی قطعا یک نامزد دیگر با همان گرایش سیاسی قطعا در آن حوزه انتخابیه تأیید خواهد شد.

وی درباره میزان شکل گیری فضای انتخاباتی در کشور اظهار کرد: هنوز سطح مشارکت مقبول نیست و لازم است مردم بیشتر برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق شوند. معتقدم اگر دولت در ۶ ماه آینده بتواند اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد انجام دهد یا ثبات اقتصادی به وجود آورد، مردم حس خواهند کرد شرایط در حال بهبود است و این مسئله در سطح مشارکت مردم خیلی تأثیر خواهد گذاشت.

 

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است