کد خبر : 259135
انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ - 12:38
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سردار آزمون قید تیم ملی را زد!

همان طور که مطلع شده‌اید سردار آزمون وارد رم شده است تا بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی با تیم آ.اس رم قرارداد امضاء کند.

سردار آزمون قید تیم ملی را زد!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبر ورزشی نوشت: در پی انتشار خبر حضور سردار آزمون در رم برای ملحق شدن به این تیم خبر دیگری هم از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است که بدون شک خبر خوبی برای کادر فنی تیم ملی به خصوص امیر قلعه نویی نخواهد بود.

ماجرا از این قرار است که سردار آزمون به سرمربی تیم و باشگاه قول داده در جام ملت های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان نرود! و در اردوی تیم آ.اس رم باقی بماند تا در سری A برای تیم باشگاهی اش بازی کند.

در همین رابطه جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور حوزه نقل‌و انتقالات اروپا نیز به این نکته اشاره کرده که آزمون قصد ندارد در جام ملت‌های پیش رو تیم ملی ایران را در قطر همراهی کند. همچنین جانلوییجی لونگاری خبرنگار اسپورت ایتالیا نیز گزارش می‌دهد که آزمون به رُم اطمینان داد که قصد ندارد در جام ملت‌های آسیا که اواخر سال جاری میلادی برگزار می‌شود، شرکت کند.

جام ملت های آسیا در فیفا دی برگزار نمی شود و بیشتر لژیونرهایی که در این تایم برای تیم های ملی کشور خود به میدان می آیند، بازی های باشگاهی را از دست می دهد. از سویی مورینیو بیم این را دارد که سردار آزمون با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت شود و این موجب از دست دادن یک مهاجم تاثیر گذار در ترکیب تیم خواهد شد.

اگر سردار آزمون چنین قولی به مورینیو داده باشد باید گفت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا یکی از مهره های اصلی و تاثیر گذار خود را از دست خواهد داد!

اخبار مرتبط:
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

مدیرعامل استقلال از سمتش کنار گذاشته شد.

مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است