کد خبر : 258317
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ - 16:31
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

فرمانده کل سپاه: دشمنان ایران را به قبرستان هدایت کرده‌ا‌یم

​فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ملت ایران دیگر نای حرکت و نفس ندارند. شکست‌های بزرگی به دشمنان تحمیل کرده‌ایم و آن‌ها را به قبرستان هدایت کرده‌ا‌یم.

فرمانده کل سپاه: دشمنان ایران را به قبرستان هدایت کرده‌ا‌یم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل سخنرانی کرد.

بخش‌های مهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

حقیقت زندگی شهادت است. اگر شهادت نباشد زندگی به پایان می‌رسد و عزت از ملت گرفته می‌شود و ذلت جامعه را در بر خواهد گرفت.

سال‌هاست دشمنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند. دشمنان می‌خواهند بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند و مقدرات ما را تعیین کنند.

ما می‌خواهیم عدالت برقرار و کرامت انسان‌ها حفظ شود. ما چیزی غیر از این نمی‌خواهیم و گفته‌ایم پروردگار ما خداست و آن‌ها نمی‌خواهند بپذیرند که پرورگار ما خداست.

دشمنان با انواع فتنه‌ها، جنگ‌ها و تهدیدات تلاش برای مسخ جوانان و تسخیر دل‌های آن‌ها و تحمیل جنگ‌های خارجی داشتند. فهرستی از همه دشمنی‌های ممکن را دشمنان ظرف ۴۵ سال گذشته علیه ملت ایران اعمال کردند، اما ملت ایران به برکت رهبری‌های امام خامنه‌ای در نبردی سخت شکست‌های سهمگینی را به دشمنان وارد کرده‌اند.

دشمنان تمام ذخایر راهبردی خود را علیه ملت ایران به میدان آوردند. دشمنان ملت ایران را نمی‌شناسند و از حوادث صدر اسلام درس بزرگی‌های آموخته‌اند؛ ملت ایران به صحنه عاشورا نگاه می‌کنند و می‌دانند اگر امام خود را تنها بگذارند دشمن فرزندانش را به ا‌سارت می‌برند.

دشمنان ملت ایران دیگر نای حرکت و نفس ندارند. شکست‌های بزرگی به دشمنان تحمیل کرده‌ایم و آن‌ها را به قبرستان هدایت کرده‌ا‌یم.

ملت ایران در هیچ نقطه‌ای متوقف نمی‌شوند و فاتح قله‌های بزرگ خواهیم بود.

دشمن را راحت نخواهیم گذاشت و قطعا ملت ایران در برابر دشمن کوتاه نخواهند آمد و تا فتح آخرین قله‌ها از پای نخواهیم نشست و آرزو داریم در راه آرمان‌های ملت ایران با غلبه بر دشمن به خلیل شهدا بپیوندیم.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم
حاجی‌بابایی: امسال در خصوص جداول بودجه کار انقلابی کرده‌ایم

نماینده استان همدان گفت: آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است