کد خبر : 258013
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ - 11:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مردم مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی هستند

استاندار اصفهان گفت: دنیای غرب می‌داند که مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی مردم هستند، به واسطه همین سرمایه اجتماعی انقلاب محقق، توطئه‌های ابتدای انقلاب خنثی و دوران دفاع مقدس مدیریت شد.

مردم مهمترین مؤلفه قدرت در نظام اسلامی هستند

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مبارکه، اظهارداشت: امیدواریم سفر شورای اداری استان به شهرستان پرتلاش و مجاهد مبارکه، اثرات و برکات بسیار خوبی را برای مردم این شهرستان رقم بزند.

وی ادامه داد: سفرهای شهرستانی با مأموریت رسیدگی به مشکلات زیرساختی، عمرانی و اقتصادی شهرستان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا با جلساتی که در شهرستان مربوطه و استانداری برگزار می‌شود مسائل شهرستان احصا، چالش‌ها رصد و برای رفع آنها پیشنهاداتی مطرح می‌شود تا در جریان سفر پس از بازدیدهای میدانی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان به مصوبات مناسبی دست یابیم.

وی افزود: در شهرستان مبارکه روز گذشته جلسه‌ای در حوزه زیرساختی و زیربنایی شهرستان با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان برگزار و موارد عمرانی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان نیز با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فعالین حوزه اقتصادی شهرستان برگزاری شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست و گفتگو با نخبگان با رویکرد همفکری با مؤثرین شهرستان برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم گلایه‌های عنوان شده را در سطح استان دنبال کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به مواجهه‌ میان نظام اسلامی و استکبار جهانی، گفت: نظام اسلامی به الزاماتی معتقد است که جهان استکبار آنها را نمی‌پذیرد.

مرتضوی ادامه داد: استکبار با هویت، ذات و پیشرفت مردم ما مشکل دارد این دشمنی بی‌پایان برای مردم نیز در حال آشکار شدن است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای غرب با ابزار رسانه گوهر جمهوری اسلامی را گردو و کلوخه خود را گوهر معرفی می‌کند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: غرب می‌داند که مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی مردم هستند، به واسطه همین سرمایه اجتماعی انقلاب محقق، توطئه‌های ابتدای انقلاب خنثی و دوران دفاع مقدس مدیریت شد.

مرتضوی یادآور شد: کشوری که روزی پزشکان هندوستانی و بنگلادشی بیمارانش درمان می‌کردند امروز تجهیزات پزشکی و بیمارستانی تولید می‌کند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: بمباران فضای مجازی باعث شده دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم منعکس نشود.

مرتضوی ادامه داد: در این شرایط نخبگان بایستی نسبت به دیگر افراد جامعه احساس مسئولیت کنند و با برنامه‌ریزی در حلقه‌های معرفتی خود برای خنثی کردن فتنه‌های دشمن راهکار داشته باشند.

وی متذکر شد: یکی از جمع‌هایی که نخبگان می‌توانند به آن ورود کنند ارتباط با جمع های دانش‌آموزی، دانشجویی و به طور کلی نسل جوان است.

استاندار اصفهان افزود: ارتباط با نسل جوان و هوشیار کردن آنان یکی از ضرورت های دنیای ما است که می‌تواند توسط نخبگان و مؤثرین استان به خوبی هدایت و مدیریت شود.

بیست‌وسومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان از صبح روز پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه به شهرستان مبارکه رقم خورد.

اخبار مرتبط:
کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد
کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: کلنگ احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در اصفهان بر زمین زده شد.

اسلامی: برگزاری کنفرانس هسته‌ای در اصفهان بزرگترین دستاورد است
اسلامی: برگزاری کنفرانس هسته‌ای در اصفهان بزرگترین دستاورد است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برگزاری کنفرانس بین‌المللی در اصفهان به عنوان قطب صنعت هسته‌ای بزرگترین دستاورد است.

شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود / ساماندهی ورودی چشمه لادر
شهرک حمل و نقل خمینی‌شهر راه‌اندازی می‌شود / ساماندهی ورودی چشمه لادر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از راه‌اندازی شهرک حمل و نقل در خمینی شهر خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است