کد خبر : 256059
انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ - 21:38
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تهران خنک‌تر می‌شود

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود و در مدت فعالیت سامانه بارشی، گاهی گروخاک و کاهش دید در نواحی جنوبی و گاهی مه و لغزندگی جاده‌ها در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی مورد انتظار است.

تهران خنک‌تر می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛وضعیت جوی استان تهران طی ۳ روز آینده، آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات عصر و شب افزایش ابر همراه با افزایش سرعت وزش باد، گاهی وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی(در مناطق مستعد گاهی با خیزش گردوخاک) و امکان انتقال گردوغبار استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از ظهر یکشنبه تا چهارشنبه با گذر متناوب امواج بارشی از شمال استان، آسمان نیمه ابری تا ابری(به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و شب) وزش باد شدید تا خیلی شدید(به ویژه در نواحی جنوبی و ارتفاعات) و در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق(به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات) مورد انتظار می‌باشد.

همچنین از امروز تا چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود و در مدت فعالیت سامانه بارشی، گاهی گروخاک و کاهش دید در نواحی جنوبی و گاهی مه و لغزندگی جاده‌ها در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی مورد انتظار می‌باشد.

گفتنی است امروز جمعه ۳۱ مردادماه ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و آبعلی با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین نقطه استان می‌باشد؛ همچنین دمای هوای تهران در گرم‌ترین ساعات روز ۳۹ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات روی عدد ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

اخبار مرتبط:
پریسا صالحی، روزنامه‌نگار به زندان کچویی منتقل شد
پریسا صالحی، روزنامه‌نگار به زندان کچویی منتقل شد

یک روزنامه‌نگار و فعال دانشجویی، برای اجرای حکم ۵ ماه حبس به زندان کچویی کرج منتقل شد.

برادرزاده علی شمخانی دستگیر شد
برادرزاده علی شمخانی دستگیر شد

یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

تنش در شورای شهر تهران / تعدادی از اعضای شورا هنگام سخنرانی زاکانی، جلسه را ترک کردند
تنش در شورای شهر تهران / تعدادی از اعضای شورا هنگام سخنرانی زاکانی، جلسه را ترک کردند

جلسهٔ شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه شد. پس از گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک برخی اعضای شورای شهر به قرارداد واردات از چین انتقاداتی وارد کردند و در مقابل برخی دیگر از اعضا این انتقادات را غیرفنی اعلام کردند و آن را سیاسی‌کاری خواندند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است