کد خبر : 253760
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ - 14:22
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

علی پورحیدری: یک گروهی می‌خواهند استقلال را نابود کنند/ استقلال دارد داغان می‌شود

فرزند منصور پورحیدری گفت: یک عده نمی‌خواهند استقلال موفق شود. البته آنها با وجود تلاش فراوان نمی‌توانند استقلال را نابود کنند چون میلیون‌ها نفر هوادار دارد. دقیقاً به همین خاطر است که جواد نکونام به عنوان یک چهره بزرگ در فوتبال ایران اعتبارش را دست گرفته و وارد میدان شده است جواد دل شیر دارد و امیدواریم بتواند در استقلال موفق شود.

علی پورحیدری: یک گروهی می‌خواهند استقلال را نابود کنند/ استقلال دارد داغان می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: در خلال تجمع اعتراض آمیز هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه، تعدادی از استقلالی‌ها نام منصور پورحیدری را صدا زدند و مدعی بودند استقلال بدون پدر معنوی خود در حال مرگ است. همین مسئله موجب شد سراغ علی پورحیدری برویم و با پسر اسطوره فقید آبی‌پوشان پیرامون این ماجرا و وضعیت استقلال دقایقی گپ بزنیم

اوضاع استقلال همچنان خوب نیست. چرا؟
راستش من خودم کم کم به این نتیجه رسیده‌ام که واقعاً یک گروه می‌خواهند استقلال را نابود کنند. گروهی که اتفاقاً قدرت زیادی هم دارند و هر کاری می‌کنند تا این تیم موفق نشود. شما ببینید چند تا مدیرعامل در این چند سال عوض کردیم؟ دو مدیرعامل که خوب کار می‌کردند را هم خود آقایان کنار گذاشتند.

کدام مدیرعاملان؟
به نظر من فتحی و سعادتمند داشتند خوب کار می‌کردند و اگر به آنها وقت می‌دادند شرایط استقلال بهتر می‌شد اما چون خوب کار می‌کردند آنها را کنار گذاشتند! شما نگاه کنید مملکت در عرصه خصوصی‌سازی و اقتصاد این همه مشکل دارد اما یکسری از آقایان همه این مشکلات را رها کرده‌اند و یاد استقلال افتاده‌اند! چطوری است که همه این مشکلات هم فقط محدود به استقلال می‌شود و تیم‌های دیگر چنین دغدغه‌هایی را ندارند. من آقای خطیر را هم مدیر خوبی می‌دانم اما با وجود اینکه نوع آمدن او به استقلال را دوست نداشتم، دلم می‌خواهد موفق شود.

متوجه شدید که یک عده از هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه نام پدر شما را فریاد زدند؟
بله!  فیلم آن را دیدم و دستان این هواداران را میبوسم. استقلال دارد داغان می‌شود اما متاسفانه از دست من کاری بر نمی‌آید. شما باورتان نمی‌شود اما خودم دوست داشتم مقابل ساختمان باشگاه استقلال می‌رفتم و کنار بقیه هواداران اعتراض می‌کردم. دلم می‌خواست بروم و شعار بدهم. حتی شنیده‌ام یکی از طرفداران در جریان این تجمع حالش بد شد و کارش به بیمارستان کشید انشالله هرچه سریع‌تر خبر سلامتی اش را بشنویم.

در  این هیاهو، خبر آمد که قرارداد حسین حسینی تمدید شده است.
حسینی دروازه‌بان زحمتکشی است. او فصل گذشته در برخی مسابقات به واسطه فشار فراوان روحی دچار مشکل شد اما قطعاً میتواند در این فصل همراه با جواد نکونام روزهای خوبی را داشته باشد.

و حرف آخر؟
شخصیت آقای بیرانوند برای من کاملاً محترم است اما وقتی بحث حضور ایشان در استقلال پیش آمد همه بسیج شدند تا او استقلالی نشود! یک اتفاق ساده ورزشی که نمی‌دانم چرا برای برخی آقایان اینقدر مهم بود؟ همین چیزهاست که دیدن آن چنین تصوری را برای ما درست می‌کند که یک عده نمی‌خواهند استقلال موفق شود. البته آنها با وجود تلاش فراوان نمی‌توانند استقلال را نابود کنند چون میلیون‌ها نفر هوادار دارد. دقیقاً به همین خاطر است که جواد نکونام به عنوان یک چهره بزرگ در فوتبال ایران اعتبارش را دست گرفته و وارد میدان شده است جواد دل شیر دارد و امیدواریم بتواند در استقلال موفق شود.

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود
ادعای عجیب پیشکسوت سرخ‌پوش ها/ فرشاد پیوس: پرسپولیس سپاهان را شکست دهد، قهرمان می‌شود

پیوس مدعی شد: بچه‌ها می‌دانند که باید جلوی سپاهان با تمام وجودشان بازی کنند و با شکست این حریف قهرمانی‌شان را از همین هفته پیش رو مقابل سپاهان جشن بگیرند.

آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!
آتش‌بازی در اراک / خداحافظی پرسپولیس با جام‌حذفی!

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در این بازی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است