کد خبر : 252664
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ - 13:28
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

قلعه‌نویی: بازی دوستانه با عربستان منتفی شد

سرمربی تیم ملی که خودش از خانواده استقلال است حضور احتمالی مهدی طارمی پرسپولیسی در آث میلان را برای تمام فوتبال ایران افتخار می‌داند.

قلعه‌نویی: بازی دوستانه با عربستان منتفی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: دوشنبه شب گذشته امیر قلعه نوعی با مهدی حاج محمد بازیکن اسبق تاج (استقلال) و تیم ملی فوتبال کشورمان ملاقات کرد و جویای احوال این پیشکسوت شد. سرمربی تیم ملی این روزها اگرچه تیمش اردو ندارد اما به طور جدی پیگیر وضعیت تمام بازیکنانی است که روی آنها به عنوان گزینه برای جام ملت‌ها حساب باز کرده است. قلعه نویی دوشنبه شب در گفت‌وگویی کوتاه پیرامون شکل آماده سازی تیم ملی در آینده با صراحت صحبت کرد.

دور جدید تمرینات تیم ملی از کی استارت می‌خورد؟

انشاالله از شهریور ماه استارت می‌زنیم و آماده استفاده از فرصت فیفا دی در این ماه می‌شویم. تیم ملی نمی‌تواند هر هفته بازی کند و باید از فرصت‌های فیفا به بهترین شکل ممکن استفاده کند و در شرایط مطلوب راهی جام ملت‌ها شود.

صحبت بر سر این بود که ما در شهریور یا قبل از جام ملت‌ها با عربستان بازی دوستانه انجام می‌دهیم. این قضیه همچنان به قوت خود باقی است؟
فدراسیون فوتبال در این رابطه پیگیری کرد اما شرایطی به وجود آمد که در نهایت موجب شد بازی با عربستان منتفی شود. قضیه لغو شده و بعید به نظر می‌رسد قصد ما این است تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا، دیدارهای دوستانه‌ خوبی  داشته باشیم. باید حریفان تدارکاتی دیگری برای خودمان در نظر بگیریم.

در خبرها آمده که آث میلان به طور جدی دنبال جذب مهدی طارمی، شاگرد شما در تیم ملی است.
مهدی بازیکن با تلاش و مودبی است. او توانایی فراوانی دارد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و راهی میلان شود، برای همه ما مایه افتخار خواهد بود که یک ایرانی در چنین تیم بزرگی توپ بزند. امیدوارم طارمی همیشه موفق باشد.

اغلب  پیشکسوتان به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها خوشبین هستند.
هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. انشاالله که موفق می‌شویم و علاوه بر پیشکسوتان، دل همه مردم ایران که چشم به راه موفقیت تیم ملی هستند هم شاد خواهد شد. همه ما در مجموعه تیم ملی هدفمان موفق شدن این تیم و خوشحال شدن مردم است.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است