کد خبر : 252387
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - 12:37
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

رئیس اینستاگرام: تِردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد!

آدام موسری رئیس اینستاگرام می‌گوید که برخلاف تصورات رایج، تردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد!

رئیس اینستاگرام: تِردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تکراتو نوشت: آدام موسری رئیس اینستاگرام می‌گوید که برخلاف تصورات رایج، تردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد!

برخلاف اظهارات کارشناسان و تصورات کاربران و البته شباهت ظاهری فراوان، آدام موسری رئیس اینستاگرام می‌گوید که تردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد! رئیس اینستاگرام در ادامه می‌افزاید که شبکه اجتماعی جدید متا قرار است محیطی با خشونت کمتر برای کسانی باشد که به توییتر و فضای آن علاقه ندارند!

 موسری: تردز جایگزین توییتر نیست!

آدام موسری در گفتگویی با ورج گفته که شبکه اجتماعی تردز برای جایگزینی توییتر ساخته نشده است. این اظهار نظر آقای موسری در حالی مطرح شده که بسیاری از کاربران و کارشناسان در روزهای اخیر و با توجه به موج استقبال از شبکه اجتماعی جدید متا، آن را مهمترین رقیب توییتر خطاب کرده و شروع به مقایسه این دو کرده‌اند.

موسری می‌گوید پلتفرم تردز قرار نیست شبیه توییتر محفلی برای بحث‌های داغ سیاسی یا اخبار حوزه جنگ و سیاست باشد. رئیس اینستاگرام می‌گوید حتی به قیمت افزایش بازدید و درآمد تردز، متا تمایلی ندارد تا تمرکز شبکه اجتماعی جدیدش بر اخبار باشد چراکه این موضوع می‌تواند تردز را در همین ابتدای کار در معرض تحقیقات رگولاتوری و منفی‌گرایانه قرار دهد.

آدام موسری می‌گوید جوامع بسیار زیادی نظیر ورزش، موسیقی، مد، زیبایی و سرگرمی وجود دارند و تردز می‌خواهد در این حوزه‌ها حرف برای گفتن داشته باشد. متا در پی تبدیل تردز به «پلتفرمی پر‌جنب‌و‌جوش» است، بدون اینکه روی سیاست یا خبرهای مهم روز تمرکز کند.

رئیس اینستاگرام: تردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد!

این گفته‌های موسری با رویکرد اخیر متا در دیگر شبکه‌های اجتماعی‌اش همخوانی دارد چراکه این شرکت اخیرا تلاش کرد محتوای سیاسی موجود در فیسبوک را تا حد زیادی کاهش دهد. این شرکت سال گذشته کلمه News (اخبار) را از نام فید اصلی فیسبوک حذف کرد. متا همچنین در واکنش به قانون جدید کانادا (که اعلام می‌کند شرکت‌ها باید برای انتشار خبرهای محلی به دولت پول بدهند) گفت انتشار اخبار را در فیسبوک و اینستاگرام متوقف می‌کند.

رئیس اینستاگرام در پست دیگری می‌گوید تردز به‌دنبال پایین‌ آوردن رتبه‌ی خبرها و محتواهای سیاسی نیست، اما با این نوع محتواها مثل فیسبوک قدیم برخورد نمی‌کند. آدام موسری می‌گوید تردز در نهایت جایگزین توییتر نخواهد شد: «هدف این نیست که جایگزین توییتر شویم. هدف این است که میدانی عمومی برای جوامع اینستاگرام بسازیم که واقعاً هرگز سراغ توییتر نرفتند.»

رئیس اینستاگرام در ادامه‌ی سخنانش اضافه کرد: «همچنین به‌دنبال ایجاد پلتفرمی برای کاربرانی در توییتر و سایر پلتفرم‌ها هستیم که به محیطی با خشم کمتر برای انجام مکالمه علاقه دارند؛ اما قرار نیست این محیط برای تمامی کاربران توییتر باشد.»

گفتنی است که شبکه اجتماعی تردز که در بامداد پنجشنبه به وقت ایران منتشر شد تاکنون به بیش از ۷۰ میلیون کاربر دست پیدا کرده است. تردز در حال حاضر محدودیت‌های زیاد و قابلیت‌های کمی دارد و پست‌ها رد فید الگوریتمیک به نمایش می‌گذارد اما در آینده قرار است به فید فالویینگ، دایرکت مسیج و آنطور که گفته شده قابلیت حذف حساب بدون نیاز به حذف حساب اینستاگرام مجهز شود.

رئیس اینستاگرام می‌گوید تردز قرار نیست جایگزین توییتر باشد! نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

اخبار مرتبط:
احمد مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست/ این نامه ارتباطی با بورس کالا ندارد
احمد مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست/ این نامه ارتباطی با بورس کالا ندارد

احمد مهدوی، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: نامه‌ای که در خصوص سیاست‌های ارزی و نحوه بازگشت ارز به نیما خطاب به رهبری نوشته شده وجهه قانونی ندارد.

هدایت‌الله خادمی: نباید امیدی به کاهش نرخ دلار داشته باشیم
هدایت‌الله خادمی: نباید امیدی به کاهش نرخ دلار داشته باشیم

تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: وقتی هیچ کاری در حوزه اقتصاد نکردیم نباید امید داشته باشیم که دلار در آینده ارزان شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که ما در زمینه صنعت تولید و صادرات داشته باشیم تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد.

تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد
تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است