کد خبر : 252362
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ - 11:05
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

آقای رئیسی؛ قدیری‌ابیانه را وزیر اقتصاد خود کنید

یک فعال سیاسی اصولگرا برای مهار تورم پیشنهاد هوشمندانه‌ای داد!

آقای رئیسی؛ قدیری‌ابیانه را وزیر اقتصاد خود کنید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اصلاحات نیوز نوشت: محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا درباره عملکرد رئیسی می‌گوید: شخص رئیسی هم آدم سالمی است و هم سعی کرده آدم‌های سالم را انتخاب کند.

او گفته «برای ارزیابی عملکرد دولت رئیسی باید امکانات موجود بررسی شود. دولت این روز‌ها در حالی آماج هجمه‌ها است که رئیسی هم خزانه را خالی تحویل گرفته است هم بدهی بسیار سنگینی داشته است. در واقع برخلاف دولت روحانی که دولتِ دزدبازار بود، به طوریکه برادر رئیس جمهور و معاون اول و داماد و عروس و فرزندان برخی از وزرا سوءاستفاده‌گر بودند، ما در این دولت هم شخص رئیسی آدم سالمی است، هم سعی کرده آدم‌های سالم را انتخاب کند؛ بنابراین ابراهیم رئیسی یکی از بهترین روسای جمهوری است که ما در این ۴۴ سال داشتیم. اینکه روغن و یکسری چیز‌های دیگر گران شده است، به جنگ روسیه و اوکراین ربط دارد. چون این دو کشور ۳۰ درصد غلات و دانه‌های روغنی را به دنیا صادر می‌کردند. وقتی اوکراین از حیز انتفاع افتاد و توان صدور نداشت، روسیه هم گفت من هم صادر نمی‌کنم و به همین دلیل شاهد گرانی افسارگسیخته گندم و روغن در همه کشور‌ها هستیم. حالا دیدید، دولت رئیسی مقصر گرانی‌ها نیست.

او در پاسخ به اینکه «حتی صدای بخشی از جریان اصولگرایی هم درآمده است» می‌گوید: «هر کسی می‌تواند به روند‌ها اعتراض کند و حتی از حمایتش از کارش ابراز پیشیمانی کند. کمااینکه خیلی‌ها بعد از رای به حسن روحانی آشکارا گفتند که‌ای کاش این کار را نمی‌کردند. هیچ کس دولت رئیسی را به فساد و … متهم نمی‌کند و فقط مسئله گرانی‌ها است که هیچ ربطی به دولت رئیسی ندارد و به جنگ روسیه و اوکراین و کاهش ارزش پول ملی بر می‌گردد که باید گفت، بخش زیادی از کاهش ارزش پول ملی به خاطر مردم است.»

قدیری ابیانه افزوده است: «نیاز به ارز خارجی» ارزش پول را کم و «درآمد» ارزش پول ملی را زیاد می‌کند. پس همه کسانی که جنس خارجی را به اجناس داخلی ترجیح می‌دهند، در مشکلات معیشتی مقصرند. یعنی آن‌هایی که سیگار خارجی می‌کشند، لوازم آرایش خارجی می‌خرند و تفریحات‌شان را در کشور‌های خارجی انجام می‌دهند در کاهش پول ملی سهم دارند. مردم ایران یکی از پرمصرف‌ترین مردمان دنیا هستند. یعنی اگر برق، گاز و آب را کمتر مصرف کنند، موارد ذخیره شده را به ۱۰ برابر قیمت داخل می‌فروشیم تا ارز وارد کشور شود و ارزانی شود.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است