کد خبر : 252023
انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ - 13:09
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

شبکه اجتماعی تردز نیامده فیلتر شد

شبکه اجتماعی تردز فیلتر شد و این مهم در حالی است که هنوز بسیاری منتظر انتشار رسمی این اپلیکیشن هستند!

شبکه اجتماعی تردز نیامده فیلتر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تکراتو نوشت: طی چند روز اخیر اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای مدت کوتاهی در گوگل پلی قرار گرفت ولی سپس حذف شد بااین‌حال براساس اطلاعات اپ استور باید در انتظار انتشار این برنامه در تاریخ ۱۵ تیرماه باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده این امکان وجود دارد تا با استفاده از نام کاربری اینستاگرام خود در اپلیکیشن تردز فعالیت کنید. همچنین حساب‌های فالو شده‌ اینستاگرام خود را می‌توانید در اپلیکیشن جدید بیابید.

با این وجود نسخه تحت وب برنامه جدید Threads اینستاگرام به آدرس threads.net به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار گرفته و احتمالاً به رقیبی جدی برای توییتر تبدیل می‌شود. از همین امروز هم تعدادی از برندهای مختلف و معتبر دنیا اکانت‌های خود را در شبکه اجتماعی تردز فعال کرده‌اند.

بنابراین نسخه وب شبکه اجتماعی Threads از هم‌اکنون در دسترس برخی کاربران خواهد بود. البته کاربران عادی فعلاً توانایی استفاده از این شبکه اجتماعی را ندارند. از طرفی دیگر خبر عجیبی مبنی بر فیلترینگ شبکه اجتماعی تردز گزارش شده است که به‌نظر این شبکه اجتماعی هنوز از راه نرسیده روی برخی اپراتورها فیلتر شده است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته نیز، وب سایت شبکه اجتماعی Threads روی برخی اپراتورها فیلتر شده است. بنابراین چنانچه ممکن است لطفاً در بخش نظرات با ذکر نام اپراتور تجربه خود و وضعیت دسترسی یا عدم دسترسی به شبکه اجتماعی Threads را با سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

 

شایان ذکر است که طبق اطلاعات منتشر شده در اپ استور اپل، به‌نظر اپلیکیشن Instagram Threads که از طرف متا به عنوان رقیب توییتر توسعه یافته تا فردا برای کاربران ارائه خواهد شد.

هم‌اکنون تصاویری از پروفایل‌های زاکربرگ، اینستاگرام، نت‌فلیکس و مارکز برانلی در نسخه وب این شبکه اجتماعی جدید قابل مشاهده است. حتی مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، نخستین متن خود را در این شبکه اجتماعی پست کرده است. البته کاربران عادی تا فردا امکان مشاهده محتویات این شبکه اجتماعی را ندارند.

اخبار مرتبط:
قیمت روز انواع خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت روز انواع خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روز خودرو ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

تبلیغات بازرگانی تلویزیون در فوتبال روی اعصاب بیننده / صداوسیما در بازی دورتمند و پاریسن‌ژرمن ۹۵ تبلیغ پخش کرد
تبلیغات بازرگانی تلویزیون در فوتبال روی اعصاب بیننده / صداوسیما در بازی دورتمند و پاریسن‌ژرمن ۹۵ تبلیغ پخش کرد

در مدت ۹۵ دقیقه بازی دورتمند مقابل پاریسن‌ژرمن، ۹۵ تبلیغ به مدت ۱۸ دقیقه و ۲۴ ثانیه به نمایش درآمد که ۲۰ تبلیغ به مدت یک دقیقه و ۴۷ ثانیه، با نورپردزای در میانه زمین، ۶۵ تبلیغ به مدت ۱۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه به صورت زیرنویس و در نهایت ۱۱ تبلیغ پایین لوگوی شبکه سه به مدت دو دقیقه و ۱۱ ثانیه به نمایش درآمد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است