کد خبر : 248788
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ - 15:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

کیهان: موفقیت‌های رئیسی بدجوری اعصاب اصلاح‌طلبان را به هم ریخته!

روزنامه «حسین شریعتمداری» طی این روزها به طور ویژه برای دولت رئیسی رپورتاژ می‌رود در شماره امروزش هم به سفر رئیسی به ونزوئلا واکنش نشان داد.

کیهان: موفقیت‌های رئیسی بدجوری اعصاب اصلاح‌طلبان را به هم ریخته!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود شماهر امروز خودش درباره سفر اخیر ابراهیم رئیسی به ونزوئلا نوشت:

گفت: چرا غربگرا‌های داخلی از سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، ماتم گرفته و اخم‌هایشان توی هم رفته و گروهک‌های اپوزیسیون فراری، از عصبانیت
مثل اسفند روی آتش جیلیز و ویلیز می‌کنند و بالا و پایین می‌پرند؟!
گفتم: چرا عصبانی نباشند؟! موفقیت‌های رئیسی بدجوری اعصاب آنها را به هم ریخته است‌.
گفت: حق دارند! غربگراهای داخلی می‌گفتند دنیا در آمریکا و چند کشور اروپایی خلاصه می‌شود و منتظر بودند اجازه آب خوردن مردم هم از آن‌جا بیاید! و حالا می‌بینند که دولت جدید بدون برجام و FATF از ده‌ها سنگر عبور کرده است. و اپوزیسیون خارج‌نشین هم که زیر دُم آمریکا لانه کرده بودند حالا می‌بینند این حیوون زبون‌بسته از ترس رَم کرده است و…

اخبار مرتبط:
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی

شومیز و تونیک نوعی بلوز زنانه است که در مدل‌ها، اندازه‌ها و در جنس‌های مختلف در قیمت‌های متنوع تولید می‌شود. با خرید شومیز مجلسی و اسپرت زنانه می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه و یا جشن‌های رسمی استایلی زیبا برای خود بسازید.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم
بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم

برای پاسخ دادن به سؤال بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم؟ ابتدا باید با لاتاری آشنا شویم. لاتاری آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که به شهروندان دیگر کشورها امکان مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را فراهم می‌کند. در این برنامه، شهروندان دیگر کشورها ازجمله ایرانی‌ها، می‌توانند شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است