کد خبر : 248344
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - 11:40
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

رسانه شورایعالی امنیت ملی: فراخوان مادر کیان پیرفلک برای مراسم تولد فرزندش غیرقانونی بود

رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی هم همانند رسانه نزدیک به سپاه گزارش داده است که مادر کیان پیرفلک باعث حوادث روزگذشته در ایذه شده است.

رسانه شورایعالی امنیت ملی: فراخوان مادر کیان پیرفلک برای مراسم تولد فرزندش غیرقانونی بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نور نیوز نوشت: طی دو هفته گذشته گروه‌های ضدانقلاب با برگزاری نشست‌های هماهنگی از طریق کلاب هاوس بر ضرورت موج‌سازی در داخل و خارج از کشور به بهانه سال‌روز تولد مرحوم کیان پیرفلک تاکید کرده بودند.

روز یکشنبه و به‌دنبال فراخوان غیرقانونی مادر مرحوم کیان پیرفلک که به بهانه سال‌روز تولد فرزندش برای تجمع بر مزار او در روستای پرچستان گوروئی اعلام شد، فردی که گفته می‌شود پسرعموی مادر کیان است در اقدامی وحشیانه سروان محمد قنبری یکی از افسران فراجا که برای تامین امنیت در محل برگزاری تجمع حضور داشت را با خودروی شخصی خود مورد حمله عامدانه قرار داد و به شهادت رساند.

این اقدام جنایت‌کارانه و مشکوک که بسترساز اصلی آن خانواده مرحوم کیان پیرفلک و به‌ویژه مادر او هستند، پس از آن انجام شد که طی دو هفته گذشته گروه‌های ضدانقلاب با برگزاری نشست‌های هماهنگی از طریق کلاب هاوس بر ضرورت موج‌سازی در داخل و خارج از کشور به بهانه سال‌روز تولد مرحوم کیان پیرفلک تاکید کرده بودند.

طی روزهای گذشته، انتشار مطالب تحریک‌کننده متعدد در صفحه اینستاگرام «ماه‌منیر مولایی‌راد» مادر کیان پیرفلک که با استقبال گسترده ضدانقلاب و رسانه‌های معاند روبرو شد، عملا موجب شکل‌گیری فضای منفی علیه نیروهای حافظ امنیت، ذیل گزاره دروغ دست داشتن آنها در کشته شدن کیان شد.

اخبار مرتبط:
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست
دادستان کل کشور: طرح نور مورد تأیید ماست

دادستان کل کشور با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تأیید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به‌زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
عضو شورای شهر: ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد

به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد.

وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست
وزیرکشور: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در دستور کارمان نیست

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگاران درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستور کار نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است