کد خبر : 246620
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - 22:58
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

پیش‌بینی رگبار و گرد و غبار برای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رشد احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق نقطه‌ای و بهاری و وقوع گرد و غبار محلی خبر داد.

پیش‌بینی رگبار و گرد و غبار برای خوزستان

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی امروز و فردا در ساعاتی بالا بودن ضرایب ناپایداری را در استان خوزستان نشان می‌دهد که احتمالا سبب رشد ابرهای جوششی، احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق نقطه‌ای و بهاری در ارتفاعات شمالی و شرقی استان در این مدت خواهد شد.

وی افزود: پدیده غالب تا آخر هفته جاری در استان خوزستان وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان است. با توجه به میزان وزش باد احتمال وقوع گرد و غبار موقتی و محلی دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس نیز تا اواخر روز جمعه مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه و گتوند با ۴۶.۱ و ایذه با ۱۹.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۴۵.۳ و ۲۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است