کد خبر : 244492
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - 09:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مشکلات کشور تنها با حضور مردم و دادن اختیارات به آنان حل می‌شود

وزیر کشور گفت: اقتصاد، سازندگی، امنیت، حل مسائل اجتماعی و… تنها با حضور مردم ممکن می‌شود و باید اختیارات بیشتری به مردم داده شود.

مشکلات کشور تنها با حضور مردم و دادن اختیارات به آنان حل می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی در جمع فرمانداران استان اصفهان اظهار داشت: بار اصلی انتخابات بر دوش فرمانداری‌ها است از این رو باید بر مسائل حول این موضوع از جمله قانون انتخابات مسلط باشید.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: حضور فرمانداران میان مردم بسیار حائز اهمیت است این حضور باید به نحوی باشد تا مردم نسبت به انقلاب، نظام و دولت احساس مثبتی داشته باشند.

وزیر کشور گفت: حضور فرمانداران در جمع مردم و برقراری ارتباط مستمر با آحاد جامعه می‌تواند باعث ایجاد تحول شود.

وحیدی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت مردم در امور مختلف، عنوان کرد: در دولت مردمی، مردم در رأس امور جای داشته و حضور فعال دارند.

وی افزود: اقتصاد، سازندگی، امنیت، حل مسائل اجتماعی و … تنها با حضور مردم ممکن می‌شود. نقش فرمانداری‌ها این است که مردم را به میدان آورده و اختیارات را به هر شکل ممکن به آنان تفویض کنند.

اخبار مرتبط:
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کاهش چشمگیر ورودی‌ها در سایه بی توجهی به دانشگاه فرهنگیان سبب ایجاد یک ابر چالش برای آموزش و پرورش شده بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است