کد خبر : 243359
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ - 12:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آغاز ساخت ۱۹۰۰ واحد مسکونی در طرح مسکن ملی برای مددجویان اصفهان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: عملیات ساخت یک هزار و ۹۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان در قالب طرح ملی مسکن آغاز شده است.

آغاز ساخت ۱۹۰۰ واحد مسکونی در طرح مسکن ملی برای مددجویان اصفهان

سید مصطفی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر تسهیلات ویژه برای ثبت نام مددجویان در طرح ملی مسکن، اظهار داشت: تاکنون با بررسی‌های انجام شده از ۱۰ هزار و ۱۸۳ نفر مددجوی تحت حمایت که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام قطعی داشته‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۹۳۴ مورد برای شروع ساخت، با تخصیص پروژه به انبوه سازان واگذار شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه درحال حاضر حمایت کمیته امداد برای تأمین مسکن خانوارهای ۳ نفر به بالا اختصاص دارد، ادامه داد: بخشی از مددجویان به لحاظ مالی قدرت کافی در واریز وجه اولیه طرح ملی مسکن را ندارند، به همین دلیل طبق تفاهم‌های صورت گرفته فی مابین کمیته امداد با وزارت راه و شهرسازی طی ابلاغیه به استان‌ها، به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد که واجد شرایط دریافت مسکن هستند، بدون آورده اولیه، پروژه تخصیص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، متقاضیان واجد شرایط در هر مرحله مبلغی را به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز می‌کنند، افزود: از ابتدا تلاش شده تا مددجویان کمیته امداد از خدمات ویژه ای بهره مند شوند، بنابراین یکی از برنامه‌های درحال پیگیری توسط دولت، کاهش نرخ کارمزد تسهیلات ۱۸ درصدی، به نرخ سود بانکی ۴ درصدی برای مددجویان است که در زمان پرداخت تسهیلات بانکی و براساس دهک خانوار مشخص خواهد شد.

انوری با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط از همه خدمات عمرانی قابل ارائه به سایر مددجویان بهره مند خواهند بود، گفت: وام، کمک‌های بلاعوض و حمایت‌های خیران، به مانند سایر پروژه‌های مسکونی که در دست اجرای این نهاد قرار دارد، به متقاضیان واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن نیز ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط:
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بیش از ۳۸ هزار متقاضی خبر داد.

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است