کد خبر : 236131
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - 09:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

فعالیت ستاد خدمات سفر در اصفهان آغاز شد

رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از آغاز به کار ستاد خدمات سفر این خطه تاریخی در آستانه فرارسیدن سال نو خبر داد.

فعالیت ستاد خدمات سفر در اصفهان آغاز شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سعید امامی درباره آغاز به کار ستاد خدمات سفر اصفهان در محل پُل خواجو اصفهان، گفت: با حضور شهردار اصفهان فعالیت ستاد تسهیلات سفر اصفهان آغاز و وضعیت بخش های مختلف آن ارزیابی شد.

به نوشته ایرنا؛ وی ادامه داد: بر این اساس پاک بان‌ها، پارک‌بان‌ها، آتش‌نشانان، گروه‌های کنترل نظارت، تیم پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر با حضور در این مراسم فعالیت نوروزی خود را بطور رسمی و هماهنگ آغاز کردند.

امامی اظهار داشت: تدارک نوروزی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از چند ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مربوطه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و تبلیغاتی برنامه ریزی شده بود.

شهردار اصفهان نیز در مراسم آغاز به کار ستاد خدمات سفر اصفهان گفت: پیش بینی می شود سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ بیش از سال‌های قبل باشد و اصفهان از مقصدهای اصلی سفرهای نوروزی در کشور خواهد بود.

علی قاسم زاده افزود: سفر خاطره انگیز به اصفهان نیازمند مهمانان شایسته‌ و میزبانی درخور از آنها است که این موضوع با مشارکت مردم استان و گردشگران محقق خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مراسم نمادین آغاز بکار ستاد خدمات سفر اصفهان با عنوان “روی پُلِ بهار باهمیم” روز پنجشنبه با حضور شماری از مسوولان و نیروهای خدمات رسان برگزار شد.

شعار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان‌ با ۱۵ کمیته در نوروز ۱۴۰۲ «شهر رمضان، شهر زندگی» انتخاب شده است.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است