کد خبر : 235529
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - 11:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تعرفه تاکسی‌های اصفهان در سال ۱۴٠۲ به تصویب رسید

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خصوص نرخ تاکسی‌ها تاکید شورا این بود که هم افزایش هزینه‌ها در تعمیر و نگه‌داری خودروها و هم شرایط اقتصادی در نظر گرفته شود تا عددی انتخاب نشود که میزان استفاده از تاکسی‌ها کاهش پیدا کند و از طرفی برای رانندگان به صرفه نباشد و بر همین اساس امروز نرخ‌ها به تصویب رسید.

تعرفه تاکسی‌های اصفهان در سال ۱۴٠۲ به تصویب رسید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از نشست علنی شورا اظهار داشت: نخستین دستور امروز تعیین تکلیف لایحه مربوط به کرایه تاکسی‌های گردشی، خطی، فرودگاه و دربستی بود که با بررسی‌های انجام شده در کمیسیون حمل و نقل و هوشندسازی و تلفیق، با تعدیلات و اصلاحات نسبت به لایحه پیشنهادی شهرداری موضوع به تصویب رسید و پس از طی مراحل قانونی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در این راستا تاکید شورا این بود که هم افزایش هزینه‌ها در تعمیر و نگه‌داری خودروها و هم شرایط اقتصادی در نظر گرفته شود تا عددی انتخاب نشود که میزان استفاده از تاکسی‌ها کاهش پیدا کند و از طرفی برای رانندگان به صرفه نباشد و بر همین اساس امروز نرخ‌ها به تصویب رسید.

صالحی در خصوص دومین دستور جلسه شورا تصریح کرد: در ادامه طرح پیشنهادی اعضای شورا برای ساماندهی مساعدت‌ها به مجموعه‌های مردمی و غیردولتی به تصویب رسید، با عنایت به طرح پیشنهاد شده و لزوم تعیین تکلیف در این باره، این طرح را به تصویب رساندیم و ۱۳ لایحه در این باره داشتیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در مورد حمایت و مشارکت در فعالیت‌های مراکز فرهنگی و اجتماعی غیردولتی مواردی از جمله حمایت از کودکان بدپرست یا بی سرپرست، ایتام، توان‌خواهان و… مطرح بود که با اصلاحاتی به تصویب شورا رسید.

وی یادآور شد: ارائه عملکرد شش ماهه دوم سال جاری و گزارش شش ماهه اول عنلکرد شهرداری را داشتیم که توسط خزانه‌دار شورا مطرح و به تصویب اعضا رسید و شهروندان پس از بارگذاری مستندات می‌توانند در جریان این نکات قرار بگیرند.

صالحی با اعلام اینکه امروز اصلاح بودجه ۱۴٠۱ و ۱۴٠۲ شورا را به تصویب رساندیم، گفت: وزارت کشور هرساله سقفی را برای بودجه بیان می‌کند اما در بودجه ۱۴٠۱ و ۱۴٠۲ علیرغم مجوزها پایین‌تر از سقف قانونی بودجه جمع‌بندی شد و تلاش شد در شرایط فعلی دنبال حداقل کردن هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری باشیم.

اخبار مرتبط:
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان
رفع ۴۸ نقطه پرتصادف جاده‌های استان اصفهان

اصفهان- رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از رفع ۴۸ نقطه از نقاط پرتصادف جاده‌های استان تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.

فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است

فرماندار اصفهان گفت: دهیاران دامنه دغدغه مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند.

بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد
بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن خسارت به بیش از ۶ هزار هکتار از باغ ها و مزارع استان بدنبال بارش های فروردین سالجاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است