کد خبر : 235365
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - 04:48
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۵۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان این که در یک سال گذشته سرعت خوبی در اجرای طرح‌های فاضلاب شهرستان کارون داشته ایم، گفت: پروژه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه فاضلاب شهرستان کارون ۵۰ درصد پیشرفت دارد

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های فاضلاب شهرستان کارون اظهار کرد: روند اجرایی پروژه فاضلاب این شهرستان به سرعت در حال اجرا است و یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان آسفالت معابر تا پیش از عید نوروز است.

وی افزود: آسفالت شهرک بسیج شهر کوت عبدالله از حدود دو هفته گذشته آغاز و در این مدت زمان بیش از ۱۸ هزار متر مربع آسفالت در این منطقه انجام شده است و مابقی آسفالت معابر این منطقه تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده ویژه فاضلاب شهرستان کارون گفت: اعتبار فاضلاب شهرهای کارون، باوی و حمیدیه بر روی اعتبار فاضلاب اهواز است و همه یک ردیف اعتباری دارند و از این رو مشکلی در خصوص تامین اعتبار طرح‌های اجرایی وجود ندارد.

کرمی نژاد عنوان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب شهرستان کارون در بخش لوله‌گذاری ۷۰ درصد و ایستگاه‌های پمپاژ ۶۰ درصد است و در مجموع به صورت میانگین پروژه فاضلاب این شهرستان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته سرعت خوبی را در اجرای طرح‌های فاضلاب شهرستان کارون همانند طرح‌های فاضلاب شهرستان اهواز داشته‌ایم و امیدواریم این روند تا پایان اجرای طرح‌های فاضلاب با سرعت و کیفیت مطلوب پیش رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: رضایتمندی مردم در اجرای پروژه‌ها از اولویت‌های مهم و اساسی شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد اتمام طرح‌های در دست اجرا و آسفالت معابر باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است