کد خبر : 234672
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - 10:11
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

زهره‌سادات لاجوردی: مسمومیت دانش آموزان کار منافقان است/ آدرس غلط به مردم ندهید

زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم و عضو جبهه پایدارای تاکید کرد: مسمومیت دانش آموزان در مدارس کار معاندان و منافقان است.

زهره‌سادات لاجوردی: مسمومیت دانش آموزان کار منافقان است/ آدرس غلط به مردم ندهید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تهران پرس نوشت: زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم و عضو جبهه پایدارای تاکید کرد: مسمومیت دانش آموزان در مدارس کار معاندان و منافقان است.

این روزها حادثه مسمومیت سریالی دانش‌آموزان توسط سم‌پاش‌های معاند و منافق موجب نگرانی خانواده‌ها شده و مسئولین نیز با جدیت به دنبال ریشه‌یابی و مجازات عاملین این حادثه تلخ هستند؛ و در بحبوحه تلاش دشمن برای ایجاد وحشت و اضطراب در جامعه و موج سواری بر روی غائله‌های خودساخته، سلامت دانش‌آموزان در رأس الویت‌های همه بخش‌های درگیر است.
در ماه‌های گذشته روشن شده که دشمن با نقشه راه یک جنگ ترکیبی به میدان آمده و گسل رسانه به عنوان اصلی‌ترین محل مانور و ابزار پیشبرد اهداف آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما عدم درک این موضوع در برخی حوادث اخیر ازجمله مسمومیت دانش‌آموزان موجب سوء برداشت‌هایی شده است.

شرارت اخیر تروریست‌های منافق در مسموم کردن دختران دانش‌آموز، مُهر تأییدی بر نسخه جنگ ترکیبی دشمن برای راهبری اغتشاشات اخیر است که مواجهه با این موضوع نیازمند مدیریت مناسب رخدادها، پیش‌بینی هوشمندانه از برنامه‌های آتی دشمن و تدوین نقشه راه موثر جهت حفظ و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

رسانه‌ها بویژه رسانه‌های جمعی مانند صداو سیما باید بدانند که به شرط اطلاع‌رسانی و روشنگری بموقع، جامعه این قدرت و درک را دارد که درست تشخیص دهد و درست انتخاب کند.

سکوت و یا انکار خبری باعث آدرس غلط دادن به مردم می‌شود و برخی به دلیل عدم اطلاعات کافی و قرار گرفتن در معرض اطلاعات مهندسی شده از طریق ماهواره و شبکه‌های اجتماعی دچار اشتباه در تحلیل می‌گردند. لذا، اطلاع‌رسانی دقیق، صادقانه و بموقع جلوی روایت‌های نادرست و تشویش اذهان عمومی را می‌گیرد و از به راه افتادن غائله‌های حساب‌شده و اشاعه هزار و یک روایت کذب و ساختگی، جلوگیری می‌نماید.

خوشبختانه، با اقدامات اخیر رسانه‌ای که البته هنوز کافی و وافی نیست و نیز با اقدام بجای رییس جمهور محترم و سپردن مسئولیت رسیدگی موضوع به وزیر کشور، مردم متوجه شده‌اند که مسمومیت‌های سریالی موضوعی امنیتی است که از سوی دشمنان ایران و ایرانیان و به قصد برهم زدن آرامش جامعه و امنیت روانی خانواده‌ها و ضربه زدن به وجهه نظام طراحی شده و توسط مسئولین جدی گرفته شده و به همین دلیل رسیدگی به آن از سطح وظایف عادی وزارتخانه‌های ذیربط بهداشت و درمان و آموزش و پرورش به سطح وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات رسیده است.

به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات چند روز گذشته، شایسته است که اختیارات پلیس جهت مدیریت صحنه افزایش یابد تا حضور افراد خاطی یا عناصر نفوذی موجب ایجاد تشویش و اضطراب بین خانواده‌ها و از بین بردن شواهد و مستندات صحنه وقوع حادثه نگردد. همچنین، از قوه قضاییه انتظار می‌رود با انجام به موقع رسالت خود از سیاه‌نمایی و اتهام‌زنی جماعتی که مدتهاست محرز شده نقش توپخانه داخلی دشمن را بازی می‌کنند، ممانعت نموده و با رسیدگی‌های مقتضی قانونی با قاطعیت به وظایف ذاتی خود عمل نموده و به مطالبات عمومیِ مردمی جهت برخورد با این افراد پاسخ دهد.

در مورد خانمی که در منطقه تهرانسر مقابل یک مدرسه دخترانه سعی می‌کرد با شعار دادن و شلوغ کردن جو عمومی آن منطقه را بر هم بزند و تشنج ایجاد کند، روشن شد که بر خلاف آنچه ابراز می‌کرد از والدین دانش‌آموزان نبوده و حضور او برنامه‌ریزی شده بود که البته باید پیگیری شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است